torsdag 10 juli 2008

~~* OVÄNTAD POST *~~
Igår fick jag ..JAG ett paket med posten.
Gissa om jag såg paff ut.Jag väntade ju inget nu..
Med spännd förväntan sprang jag in å öppnade....

En underbar lavendelsko...fanns i.

Likaså ett alldeles alldeles underbart förkläde...

TUSEN TACK GULLIGA CARINA !!!
BLEV OTROLIGT RÖRD Å GLAD.
Tänk vilka människor det finns där ute i vårt avlånga land!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nä jag blev inte mördad igår..hihihi..hade bara lite bloggtorka.
Satt nere vid sjön å solade hela dagen...skönt!
Det blev även en simtur.Så skönt i vattnet.
Lite nya virkideer har jag oxå.Får se när jag hinner ta itu med dom.
I helgen ska min lilla cirkusvagn bli färdig...HÅLL TUMMARNA !
~~~~~~~~~~~~~~~
Igår kom det en tyska förbi vårt hus.Tror de har sommarstuga bortanför oss.
Hon pekade på min blåa vagn.....for sale sa hon med ett leende.
NOT !!!
Sa jag med en bestämd blick.
Ok sa damen å for iväg igen.
hur skulle det se ut att sälja mitt blivande kondis...
~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
-----<--<<--@





12 kommentarer:

  1. Hi,hi...nej du kan ju inte sälja kondisvagnen nu när den nästan är klar!!!
    Jag ser med spännaing fram emot när du visar bilder från den nästa gång. Är så nyfiken på hur den kommer att bli!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina saker du fick, jag älskar särskilt mycket skon.

    Kan du inte berätta lite hur du lägger upp ditt virkarbete. VAR virkar du? NÄR virkar du? HUR virkar du? HUR lång tid tar ett virkarbete? Stoppning? Var köper du garner? Och ääär det lika roligt att virka som i början, eller ännu roligare? :-)

    Som virktokig är jag intresserad av att höra om arbetet bakom. Jag är så grymt imponerad här. :-)

    SvaraRadera
  3. Hahahahah, det var ett bestämt NOT kan jag tänka mig som du sa till tyskan. Ska bli spännande att se när det blitr klart.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Nä det går ju inte att sälja den nu när vi snart ska få se den klar!!!
    Vilka fina presenter du fick med posten!!!
    Ja i dag blir det solning igen ...skönt!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Kul när man blir överraskad och vilka fina presenter du fick!:)
    Jättefint och snyggt förkläde!
    Ska bli kul att få se din kondisvagn med alla fina bakverk som du gör.

    Hoppas att du får en bra och solig dag!

    Kram M

    SvaraRadera
  6. Det vore förödande för oss som följer din blogg om du skulle sälja din fina vagn. Väntar med spänning på att få titta in där. Nya ideer är ju alltid spännande, du kan konsten att få en nyfiken.
    Hoppas att du får en fin dag på stranden med virknålen i högsta hugg. Själv sitter jag uppe i fjällen och slåss med mygg o knott.

    Kramisar Nettan C

    SvaraRadera
  7. Vilka fina presenter du fick på posten, så gulligt av henne! Jag är så förtjust i dina nya skapelser och kan knappt bärga mig tills jag får se ditt färdiga kondis i vagnen.
    Kramis, Josefine

    SvaraRadera
  8. Du får ju inte sälja din fina vagn, vi måste få se resultatet. Vad roligt att få presenter när man inte räknar med det och så fina dessutom.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Man tackar och bugar. Akta dig om du säljer kondisvagnen till tyskan :-), den står alldeles utmärkt hemma hos dig. Nu ska jag ta en fikapaus med nåt sött till, det får bli en jordgubbsbakelse....mums. Tack så himla mycket för allt i paketet.

    Kram på dig / Carina

    SvaraRadera
  10. Oj, så mycket fint du har knåpat ihop, duktyngderna är sååå söta! =)
    Vilket mysigt förkläde och sko du fick, helmysigt!
    Så snart får vi se kondisvagnen??*nyfiken*
    kramar Ylva

    SvaraRadera
  11. Jag ser verkligen fram emot att få se den där kondisvagnen i färdigt skick. SÅ läckert det kommer att bli!

    Och jättefina presenter du fick. förstår att du blev glad!

    kram/
    ¨M¨

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Men så roligt, vilka presenter!!!!

    HA´det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla