fredag 20 mars 2009

~~* TAPPAD TILDABAKELSE *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oj hur konstigt låter inte detta då....hihihihihi..
fick en ide av en bild på nätet.
Där tårtan såg ut ungefär såhär....
Lite tillknökad å mysig......





Önskar er alla en underbar solig helg!
Här är det full rulle.....
Alva ska iväg till KARLSKOGA på
Sm i bågskytte......huvva sååå nervös JAG är.
hur ska då hon vara...*LER*
Men morssor brukar ju vara lite fjantiga...hihihi!

Ska försöka hinna med att kika runt hos er oxå men just nu är det en hel del beställningar som tar min tid.Så ni får ha överseende med det...

~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
Nilla








18 kommentarer:

  1. Den var ju så söt, jisses vad du kan !
    Åh, ska Alva komma till min stad =0).
    Läste i tidningen om " bågskytte" där det va en bild på en massa barn.
    Hoppas på MEDALJ....

    Trevlig Helg..
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Ja, så där kan ju ett bakverk se ut ibland. I allafall när jag har bakat :-)
    Lycka till för tjejen, men hon är ju så duktig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. hihi!

    Men så läckert nilla!
    Du har då verkligen så bra idéer!

    Ser fram emot ditt café!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Så söööt..... Å du det kommer gå så bra så i Karlskoga!!! Kram

    SvaraRadera
  5. Så läcker den blev!
    Jag har precis påbörjat att lära mig virka, de går inte så bra :/

    SvaraRadera
  6. Men så fin den blev.du är då fantastisk med dina händer.
    Klart det går bra för dottern .Heja .
    Trevlig helg,Kram lisbeth

    SvaraRadera
  7. Hej Nilla!
    ja hos dig är det då alltid full rulle =)
    Hoppas att det går bra för tjejen,och mammor får vara lite fjantiga! =)
    Själv har jag inte riktigt min blogg lust,men det kommer nåt nytt inlägg med ngr dagar emellan ...
    Massor av kramar Erika

    SvaraRadera
  8. Så søt den var !!
    Tihi,du er så flink!
    Den aller beste til å hekle :)

    God helg til deg og dine.

    Klems Siw

    SvaraRadera
  9. Såå fina bakverk du gör.Man blir så glad när man är inne på din blogg och tittar runt,alla färger och alla roliga inlägg.Ha en fin helg och hoppas det går bra för dottern.
    Kramis Lotta

    SvaraRadera
  10. Ha en trevlig helg du med, så håller jag tummarna för Alva. Mysig bakelse *LER*

    KRAAAM

    SvaraRadera
  11. Wow,vilken härlig blogg.Så underbara bakverk.Hoppas att du inte har nått emot att jag gör lite reklam för dig på min blogg? Så duktig och kreativ du är..

    SvaraRadera
  12. Hej
    Vilken läcker bakelse. Vet du vad som var min första tanke? Vilken ljuvligt läcker mössa. Man hade blivit riktigt glad att möta någon i en sådan mössa när det är grå och trist vinter.
    Hoppas att du inte tar illa upp, min fantasi skenar iväg bland. Jag tycker att du gör superfina saker......kram Mia

    SvaraRadera
  13. ha ha ,,,det ser ut som någon har pillat lite på din tårta ! Vilken kul ide!
    Håller tummarna för Alva!
    kram stina

    SvaraRadera
  14. Underbar tårta. Håller tummarna för din Alva.Älskar musiken är verkligen minnnen från tonåren med disco och tryckare.Kram Tess

    SvaraRadera
  15. åh, vad söt! Den sötaste lilla bakelse/tårta jag sett! Gör fler sånna! <3

    SvaraRadera
  16. Ps. Jag kom på ett tips.. Du skulle kunna göra tårtor med garnering! Typ om nån fyllde år; "Lovisa 37" eller nåt sånt. Skulle det gå?! Då kunde folk specialbeställa för att få just sin personliga text.
    En annan sak: det skulle vara kul om du hade nånstans här på bloggen där det stod nåt mer om dig själv. Typ vem du är, hur gammal m.m. lite om dig o ditt liv.. Det skulle vara intressant :)

    SvaraRadera
  17. Den hàr gillar jag skarpt!! Ungefàr som de dàr hundarna som har fòr mycket skinn, minns inte vad de heter. Jàttelàcker!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla