onsdag 29 april 2009

~~* PRINCESSBAKELSER *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag tackar allra ödmjukast för alla underbara LYCKÖNSKNINGAR !
Ni är så gulliga...så jag blir alldeles rörd......*SNYFT*


Några olika varianter av princessbakelser gjorde jag i höstas...vet inte om jag visat dom men isåfall får ni se dom igen...hihihihi
igår var jag på möte angående Samuel igen....
Han var godkänd i matte, svenska mm..
han är sååå duktig bara han vill men har svårt att få ner det hela på papper å förklara hur han får till mattelösningarna.Så det måste han öva på.
Tecknar fantastiskt fint....slöjden är oxå ett av hans favoritämne.
han hade gjort ett jättefint nyckelskåp.


Idag ska jag ut på altanen å bättra på brännan å göra färdigt 2 mössor...
~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM

Nilla




3 kommentarer:

  1. Va gullig så gulliga kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Härligt att kunna sitta och virka och sola samtidigt. Är rätt fint på min balkong så här på morgonkvisten... undrar om jag kan sitta där med datorn utan att det speglar sig för mycket. Man får passa på när man har morgonsol :-)

    Kul att du satsar på nummer sex...
    Hade jag hittat "rätt" gubbe i rätt tid hade jag nog också skaffat fler.
    Barn är härligt :-)

    Kram till dig, maggen och familjen
    Cattis

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla