måndag 29 juni 2009

~~* NJUTER JAG AV JUST NU *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har en & annan passion i livet just nu.....ISKALL ICECOFFEE med massvis av krossad is......
Sååå gott & sååå avsvalkande !
MUMS !!!!!!





Där till ska läggas MARABOUs SOMMAR .....
Ska av njutas i en skuggig & svalkande berså......eller annan lämplig plats...
*LER*
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Här målas huset för fullt...VARMT kan jag lova...men efter några timmars penseldrag så bär det ner till intill liggande sjö för ett svalkande dopp...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
Nilla



21 kommentarer:

  1. Mmmm man ska ha laster/passioner:)
    Har dock ingen för tillfället..eller jo...dip med dill och gräslök:)

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Halloj på dig .Herre gud såå smaskigt det ser ut,blir hur sugen som helst! Min last just nu är Turkisk yoghurt eller vaniljglass med frysta hallon,STOORR TALLRIK!!Såå gott och sååå läskande...Ta det lugnt i solen,den där målarpenseln och husfärgen finns säkert kvar när det blir "normalväder" igen.Kramisar Lotta

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter!!! :) Ja du blir ju brun samtidigt som du målar också ;) Och ice-coffee lät ju inte helt fel. Marabous sommmar-choklad är nog den godaste de någonsin gjort! Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt det låter.Ice coffe lät ju inte helt fel.Jag smakade denna chokladen igår.hur god som helst.Ha en mysig måndag kramiz ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  5. Hej! Mums det där ser jätte gott ut ska ta och prova jag med. hihi. Åh din blogg är så fin, du har ändrat mycket ser jag. OCH dina hättor till burkarna! WOW så söta dom är. Jag skulle vilja fråga dig lite saker men vill inte ta det här via bloggen! Mailar dig!! Kram Christa

    SvaraRadera
  6. Om det inte vore för din växande mage så hade du kunnat blanda med lite Bailey´s också, då blir den ännu godare.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Det ser gott ut is-kaffe och choklad. Och då behöver ni mycket kallt och dricka om ni hänger på en vägg och målar. Stekhett, tur att ni kan bada i närheten.
    Kramis annaMaria

    SvaraRadera
  8. Jag är väl en motvalls käring då som varken gillar kaffe eller den nya sommarchokladen. =0) Däremot har jag fastnat för något så enkelt som kall cola med några skivor citron i. Skivorna skall gärna klämmas lite på också för extra piff i smaken. Mmm...
    Hoppas att ni målat klart snart! Det låter som en tung sysselsättning i värmen.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Så skönt att höra att jag inte är ensam om denna passion!! Fast jag gör egen kaffe drink Frappen som man får i Grekland..Underbart i värmen..Chokladen har jag inte sett men tack det är inte fel det heller,,Kram i sommaren

    SvaraRadera
  10. Halloj i värmen , den chokladen har ja missat finns den i Hedekas tro ? Klapp på lille Napoleon Kramisar/STINA

    SvaraRadera
  11. Yuuuumi!!! Den marabo med jordgubbar är juuuu bara såååå god ju!!!!

    Hur gå det med maggen i värmen då...måste va jobbigt!!!

    Kvälsdopp vore j inte fel!!!

    ~~Kram önskar Millan!!~~
    Ha en finfin vecka!!~
    ~~♥~~

    SvaraRadera
  12. Hej igen! Tack snälla för dina råd idag via mailen. Stina med bloggen stinas loppis skrev att du har namn etiketter på dina mästerverk! Vad har du köpt dom om jag får fråga?? Jag söker också nämligen efter såna nu om jag ska sälja till Norge :-). Ha en fin kväll kära du! Kram Christa

    SvaraRadera
  13. Mmm, vad gott det lät, har precis blivit "vuxen" å börjat dricka kaffe så detta måste jag ju prova :)
    Chokladen har jag totalt missat så den måste oxå provsmakas inom kort:)

    Ha det underbart ♥

    SvaraRadera
  14. Tusen takk! :)

    Så utrolig søte de minbakelsene var da !! :)

    SvaraRadera
  15. Så utrolig mye flott trodde jeg ikke det var mulig å strikke ! :o)

    SvaraRadera
  16. Ser jättegott ut!
    Måla hus i värmen...låter lockande, hihi...

    Sköt om dig! Kram krm!

    SvaraRadera
  17. Hej! Åh du är bara så underbar och hjälpsam! Tack snälla söta du, nu ska jag in och kolla. Kram på dig och ha en fin dag.//Christa

    SvaraRadera
  18. åker till vara på torsdag middag o kommer hem sent fredag kväll o har då bilen fullproppad med grejer så lördag packas det upp för fullt .Ska ju på begravning på fredag fm för Kajsas farfar . Pust stön säger jag i denna värme /STINA

    SvaraRadera
  19. Hej goa Nilla!

    Mmmm det låter jättegott!
    Den där chokladen var faktiskt inte så dum (fast vilken choklad är det egentligen *hihi*)

    Ha det så bra!
    Kram
    Mia

    Ps hoppas allt är bra med lilla bebben i magen!

    SvaraRadera
  20. Hej igen!
    Jo du kan tro det är fint med vattnet direkt utanför trappen...Nu har jag precis kvällsbadat hundarna o tränat lite, så nu kan man sätta sig en stund!

    Sköt nu om dig! Kram kram!

    SvaraRadera
  21. Så gott det såg ut, man behöver saker som svalkar ordentligt i denna värme. Chokladen ska jag köpa på torsdag när jag handlar. Har hört många säga att den är smaskig god.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla