söndag 20 september 2009


~~* TVÄTTSTUGAN *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag får ni kika in i min lilla tvättvrå....i badrummet.
Är det nått jag saknar så är det en riktigt STOR tvättstuga....
Men nu har jag inte det så då får man göra det bästa av situationen..
hihihihi...


Uppe på torktumlaren ser det just nu ut så här....
Har ställt en gammal dörr mellan toastolen & torktumlaren.
Blev liksom lite mera avskilt..
~~* *~~



Strykbrädan i miniatyr budade jag in på TRADERA förra året..har legat bortglömd
tills idag.....
~~* *~~




Så här såg den ut förrut....hihihiihi
Inte så fager men vad gör man inte med lite vit färg & spets.....
~~* *~~




Strykjärnet hittade min älskling uppe på övervåningen då vi påbörjade vårt stora renoveringsprojekt där. Oinredd vind som nu är påväg att bli klar....ja inte inom det närmaste men vi skyndar långsamt då vi inte är i jättestort behov av utrymmet just nu....men kanske till våren...HOPPAS !
För mina ideer för den delen av huset kommer bli sååå fint...

~~* *~~





~~* *~~




En liten förvaringstunika som jag köpt av gulliga A-C med bloggen
~~* *~~




Mysig plåtskylt jag köpt förra året som oxå legat till sig i lådan...*LER*
~~* *~~




Får visa er resten en annan dag då lite små renovering håller på bakom dörren...hihihihi
~~* *~~


15 kommentarer:

  1. Hej Nilla..
    Så bedårande sött...
    Kraam kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej gulliga rara Nilla! Tack så mycket för dina goa ord! Åh, du har så mycket fint och om det är någon som bor himmelskt är det du och dina himmelska bakelser!

    Många bamsekramar Elin

    SvaraRadera
  3. Vad gulliga saker du pyntat till det med! Himla fint!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hallojs & Godis morgon Nilla!!!!!!
    Så gulligt...jag ääääälskar ju miniatyrer!!
    Jättesöt hörna ju!!
    Gilar även dina söta mor o barnbuketter nedan...kul ide, vad får du allt ifrån goa människa!!!

    Ang cupcakesen...du får göra som du vill, helt ok!!!;)

    Ha en fin vecka ☺
    Kramisar ♥ Millis

    SvaraRadera
  5. Hej Nilla!
    Åh vilken mysig liten tvätthörna!:)
    Den där lilla strykbrädan är ju hur söt som helst!

    Vi har bara plats för tvättmaskin i vårt badrum på övervåningen.Torktumlare hade jag behövt ibland men det får inte plats då det är snedtak..

    Ha en jättebra vecka,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej
    Jag har kikat in här förr men inte lämnat ngt spår efter mig.Så nu var det dags tyckte jag. Jättesöta & fina saker du gjort.Jättemysig tvätthörna. Ha en fin dag. Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Hej! Ja dagen igår var helt underbar!!! Hoppas att det blir lika fint väder till helgen! Åh så fin liten tvättstuga !! WOW. Hur är det med ?? mår du bra?? Foglossningen?? Ha en fin dag kram

    SvaraRadera
  8. Så gulligt du har gjort det i tvättrummet.
    Vilken skillnad det blev me dlite färg och spets på strykbrädan.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Så gulligt o pluttigt!!!!!
    Kram på dig!!! /Agnetha

    SvaraRadera
  10. Så fint och sött du har gjort. Tänk vad lite färg och spets kan göra.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  11. Hej min Kära Nilla Pilla , härligt tvättrum du visar . Hur e de me lille Napoleon ? Kramisar /STINA

    SvaraRadera
  12. Hejsan vännerna två:)

    Nilla,,,,, mor o barn bakelserna, vilken ide!!
    jag har sagt det så många gånger förr men vart i hela friden får du alla ideer ifrån ? :)
    Tvättstugan var ju bara för söt
    Ha det bra båda två
    Kram Sari

    SvaraRadera
  13. Men oooo så charmigt!

    Det där strykjärnet var ju ett fantastiskt fynd!!!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  14. Hej Nilla, du är att för söt du. Såå himla gulligt du har gjort, blev alldeles varm när jag såg din fina hörna.
    Idag kom armbanden och jag blev sååååå glad så det vet du inte. De passade perfekt om min handled ojoj så duktig du är.
    Kram på dig och tack än en gång /Ingela.

    SvaraRadera
  15. Halloj!
    Vilken mysig liten tvätthörna! Smart med dörren vid toan, funderar på nåt liknande vid badkaret!
    Å du jag såg mor-barn bakelserna i förra...såå fina!
    Var får du alla ideér från? Du är helt otrolig!

    Kramis Anki

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla