onsdag 14 juli 2010

~~* SIMSKOLA *~~
~~~~~~~~~~~~~
Elin går på simskolan nu i 3v.
Kommunen bjuder på den iår.......det tycker jag är lyx
och en självklarhet !!


sista veckan nu....
här övar dom livräddning.Elin åker i bojen.


Dom har verkligen haft tur med vädret, bara 2 regndagar.
Ja vi har inte vart där då, lite besvärligt att bege sig dit med 6 barn själv.
ja jag vet det finns inget dåligt väder...bara dåliga kläder.


från att vara jätterädd för att doppa huvudet så tog Elin helt plötsligt
Baddaren, bara så där.....gissa om hon var lycklig & stolt.
När vi kom hem så gjorde hon en märkestavla.

På fredag är det avslutning...hoppas vädret håller i sig.

2 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas allt är bra med er i hettan. Gud så bra att kommunen är med i det här o bjuder på det. Det är ju bra att barn lär sig simma och att man som förälder inte behöver betala för allt. Hoppas vädret håller i sig nu då för dom. Ha det bra kram

    SvaraRadera
  2. hej söta söta Nilla, hoppas allt är bra med dig och alla dina barn. Får du något lite ledigt? hoppas du kan ta dig lite ensam stunder då och då.
    Mina barn gick oxå i simskola ute på sommaren och visst var de stolta när de hade tagit någon medalj.
    Nu äntligen har jag semester ååå vad jag ska vila och lata mig. Kramar i massor/Ingela.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla