måndag 29 augusti 2011

~~* LJUVLIGA VÄSKOR *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja nu var allt som vanligt igen...maken börjar jobba idag efter 4 v härliga semesterveckor......
Bara jag & 2 av pojkarna hemma nu....känns aningen konstigt men det går väl över det oxå.Inläggen här på bloggen är få pga att det funkar så dåligt att göra inlägg.Har funderingar på att göra en egen sida istället...vi får se om jag hittar nått bra.  



Jag har fått virkat några väskor under den gångna veckan...
 


Håller på med en med lite bakelsetema oxå....hihiii...
Va annars!!
Ha en underbar dag !Var du än befinner dej
:)
KRAM Nilla

7 kommentarer:

  1. Har oxå kikat på det mönstret men inte kommit loss, de blev jättesöta, de i sig är som bakelser!HEHE =)

    SvaraRadera
  2. ♥Gorgeous♥....I love your creative works.Kram♥EVELYN♥

    SvaraRadera
  3. Vilka söta väskor!! En sådan skulle jag med vilja göra... Du har möjligtvis inte lust att lägga ut mönstret?;) KRAM!!!

    SvaraRadera
  4. många frågar om mönstret....det finns på
    www.garnstudio.com

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  5. Väldigt söta väskor du virkat i härliga användbara färger.

    SvaraRadera
  6. Hej pernilla !
    Såg att du lämnat en fråga på min GAMMLA blogg ;)
    Vet inte hur man flyttar med sig bloggen jag bara länkar över.
    Hoppas det löser sig för dej. Jag har hittat hem och hoppas du hittar in till mej ibland.
    Kram Åsa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla