fredag 23 september 2011


~~* FYND SOM VÄCKER *~~
MINNEN TILL LIV.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Visst har ni väl alla gjort fynd eller bara hittat saker på loppisar/affärer mfl ställen som fört er tillbaka i tiden.
Jag gjorde det nu i veckan......hittade denna underbara plastväska i vår lilla affär här i Hedekas.Här av alla ställen kan man tycka...glad blev jag iallafall...
väskan tar mig tillbaka till 80-talets semestrar i Kungshamn på Wiggersvikscamping.....
Nere på bryggan i Smögen fanns en liten butik som hette Landkrabban..där köpte jag bla en sån här väska.





Hittade även några underbara garnnystan som ska bli en massa små bakelser....
 
Ha en underbar helg!
Ta hand om varandra!
Kram Nilla

9 kommentarer:

  1. Åh, jag och syrran hade sådana väskor. En rosa och en lila. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag hade också en sån väska när jag var liten! hihi! en vit precis som din! och jag älskade den! Som du skriver, vissa saker väcker verkligen minnen!

    Ha en fin dag! //Alexandra

    SvaraRadera
  3. Hej!
    En sån väska hade jag som skolväska när jag gick i 4e klass fast min var rosa.
    Ha en bra fredagkväll.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jag tror att mamma har kvar min eller syrrans i klädkammaren därhemma... Schysst förvaring. ;)

    puss
    /J

    SvaraRadera
  5. Såna hade jag och min storasyster, ljusblå och rosa tror jag det var. Kul!!
    Kramis Hanna Lantligt Inrett

    SvaraRadera
  6. NOSTALGII på hög nivå. Den känner man väl igen. Tack för dom rara orden. Ha en mysig dag kram

    SvaraRadera
  7. ja en sån väska minns jag att vi haft också..tyvärr redan slängd men skulle ha vart kul att ha kvar.
    synd att jag missade din utlottning..sött bokmärke.
    ~marita~

    SvaraRadera
  8. En sådan hade jag oxå, men min var rosa.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla