måndag 7 april 2008

~~* JSM-BRONS *~~
Till Alvisen i helgen........så duktig du är gumman.
Mamma älskar dig...längtar till ni kommer igen!
Fredag...jippiiiii !!!!
Då vankas det TÅRTA !!!!
Mamma är stolt som en tupp !!


* ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
~~PrincessTårtbit~~
Blev det till Talang 2008.

och en jordgubbsbakelse modell större med små socker pärlor på


~~* MAMMA MILLAN ÄGG *~~
Kom på posten i fredags......
dessa gillar jag skarpt.
Tusen tack rara du!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~*VÅGEN*~~
står stilla men det gör den ju ibland....hihihi..

Jag har totalt gått ner...16,4 kg
Från stl. 54/56 ....... Till stl. 50
Inte illa om ni frågar mig...detta har ju hänt på 18 veckor
Men denna vecka är det PMS....vill ha choklad....NU....
vi får se hur det går....

~~~~~~~~~~~~~~
KRAM




28 kommentarer:

  1. Grattis till tösen!!! Klart mamma ska vara stolt som en..hrm...sa du tupp?...höna får det väl bli, eller?!

    Finfina bakelser!! som alltid! mumsmums....

    PMS? fy för det! tror jag....har aldrig lidit av detta...inte vad jag vet iaf, inte så att jag har några problem iaf som man hört talas om! Du har varit och ÄR SUPERDUKTIG!!!!! Känslan var det inte vågen!! Kämpa på!!! Förresten vågen vill väl alltid visa lite mer precis innan mens, så det är nog neråt ändå ska du se...bestämmer Ulle Bulle, så det så!!!

    Ha en bra Måndag!! Här skiner solen, hos er med?!

    Kramis
    Ulle Bulle Tokan

    SvaraRadera
  2. Får säga grattis. Så fin tårtbiten var. Jag tycker du är super duktig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till både brons och viktnedgång! :)

    Vilken superfin tårtbit och bakelse du gjort! Toppenfina!

    Här är PMS = choklad i mängder! Hi-hi!
    Ha en mysig dag! Kramar Ylva

    SvaraRadera
  4. Hihi...det lät ju jättebra! Före, under och efter...*fniss* toka där!

    Stolarna??? Fick du fatt i dom? Var dom kvar? Visade dottern loppisen, föreslog att jag kanske skulle skippa bloggträffen och ta pengarna och åka upp till loppisen istället!!*fniss* Tyckte inte hon!!! Nä inte jag heller....kommer nog till sommaren istället.

    Regn era stackare! det var väl det som var här igår, se det positivt då kommer solen imorgon! Verkar vara något slags varannan dagsväder.

    Kramelikram, Tokan

    SvaraRadera
  5. Åh stort grattis till tjejen, det var inte dåligt det!

    Tårtbiten är helt underbar, du är så påhittig du. Alltid lika roligt att kika in och se vad du hittat på. Och vad du är duktig med vikten, fantastiskt!

    Ligger lite efter med inläggen, skulle inte du vara bloggledig i helgen? Men här här det ju bloggats flitigt medan en annan har varit iväg på 64-årskalas :-) Loppisen verkar underbar, jag dras alltid till möbelavdelningarna, trots att vi knappast har plats för fler möbler.

    Kram, kram!
    ~Josefine

    SvaraRadera
  6. Oj ojoj, har inte hunnit med på ett tag, så många nya inlägg jag har missat! Loppisen var ju gigantisk, underbara bakverk som vanligt! Fint hus ni har o främst GRATTIS till din dotters framgång, såå kul!

    Ha det gott!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  7. Grattis till dotterns framgångar! Så duktig hon är!!

    SvaraRadera
  8. Javisst vill jag göra en piratapa till dig! Jag ska ha syslöjdsdag imorgon har jag bestämt, i helgen blev det bara skolarbete (bäst att passa på när man har lust). Byte? Ja! Jag återkommer, ska kolla mer på bakelserna och allt och försöka bestämma mig... Kram!

    SvaraRadera
  9. Grattis till tjejen!! SÅ duktig hon är och klart att du är stolt..!!

    Och så dina bakelser...det var så roligt igår, min lille son hittade till dem. Och utbrast..."mamma, så duktig hon är"!!...titta bara, jag blir alldeles sugen på bakelser!!
    Det var enligt mig, det bästa av betyg..:)
    Ha den bästa veckan av alla min glada goding...och jag hoppas varje dag, att vi råkas här...det vore ju, bara för mysigt!
    Kraaaam.........

    SvaraRadera
  10. Så duktig hon är din dotter! Vi kanske får se mycket av henne i framtiden...
    och du är också duktig, 16,4 kg, det är fantastiskt bra!
    Det är nog bra med att virka bakverk, man kanske inte blir så sugen på att äta då...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  11. Villken fin bild du har laggt under din profil!!

    SvaraRadera
  12. Men guuud va spännande!! Ska kuta ut till postlådan i mon...=) Mamelucker...låter helt fantastiskt!! Vill se...och äga ha-ha... Kläderna på tradera såg jag på en blogg..vilken det nu var...helt ljuvliga!! Tack för att du tänkte på mig.
    Ha en underbar dag i solen..jag ska snickra och måla i dag ti-hi...=/ kramisar Malin

    SvaraRadera
  13. Choklad tokig blir jag med...hihi gott gott...du har vart såå duktig så en chokladbit kan du ju unna dej....grattis till dotterns vinst....kram

    SvaraRadera
  14. Oj va du gått ner mycket!!!
    Är så imponerad av dig!!!
    Måste kännas massor.

    Duktig Alva du har med :)

    Hoppas veckan börjat bra.

    Kramar Hanna

    SvaraRadera
  15. Hälsa och gratta tjejen! Förstår att du är stolt nu. Och vilka gobitar du bjuder på, ser smarriga ut!
    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  16. Vilken duktig tjej. Älskar dina fina bakverk, har fortfarande inte bestämt vilken jag vill ha, jordgubbsbakelsen var ju fin....
    Kram Sara

    SvaraRadera
  17. Vilken duktig dotter du har!
    Stort Grattis! Förstår att det blir lite gott till helgen!
    Oj, vad mycket smaskigt du hunnit med nu igen. Super!
    Dina Svärföräldrars Loppis vill jag omedelbart åka till!

    KRAM Maria

    SvaraRadera
  18. Vad duktig tjej du har som vunnit brons & allt...
    PMS är inge kul & allt man vill ha är CHOKLAD, men jag tycker du är värd en " liten" bit, när du gått ner så mycke ;0)..
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  19. Hej Pernilla, vilken duktig tjej du har - GRATTIS till henne! Härlig prinsessbakelse du virkat.
    Ha det så gott.
    Kram/Marita

    SvaraRadera
  20. Åh GRATTIS till JSM-bronset, det är ju inte klokt..åh jag ryser..vad roligt för henne att det går så bra!!!
    Och du Nilla, du är inte dålig heller, jag är såå grymt imponerad av din karaktär..helt fantastiskt!
    Dina bakelser är underbara som alltid..mums!
    Kraaaam
    Mia

    SvaraRadera
  21. vad roligt, grattis till din tjej!!

    Men vilken härlig bakelser och med jordgubbe på och allt. Blir så sugen.

    Vad duktig du är i bantandet, lycka till !

    Kramar Kia

    SvaraRadera
  22. ooh vilken loppis du varit på jag blev vindögd bara av bilderna;D

    Vad duktig du är, stor eloge till dig! jag kämpar oxå med vikten och det är jobbigt ibland att hålla sig under pms:en.

    Jag har en regel jag väger mig aldrig under mens perioden!! man binder så mycket vätska som väger extra och då blir man deppig..

    Jätte fina bakelser!!
    Grattis till den duktiga tjejen;D
    Ibland så blir man stolt så man nästan spricker..härlig känsla eller hur;)))

    kommer på mig med att jag sitter och leeeer hela tiden, trevligt att bli glad så här på kvällen..tur ingen ser mig måste se fånig ut just nu;)

    Ha det bäst
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  23. Så duktig denna tjejen är ! var skall det sluta tro.. OS nästa!!
    ja den loppisen kan ju gott få bli ett mål med husbilen.Ha ha ja du har nog rätt det är årets köp bland oss ,jag säger det mycket motvilligt men bland oss runt å över 5o.he he .
    Ha de gott /Lisbeth

    SvaraRadera
  24. Hej där o grattis till tösen..så duktig on är!!!
    GTATTIS rill dig med.det var inte dåligt det,,,måste va de virkade bakelserna ju;) Söt tårbiten var!!

    Men såå go du är..hoppas du blidde nöjd, såg jag fått en lapp i lådan i dag när vi kom hem..ska stå o banka på dörren tills affären uppnar i morgon, så jag kan hämta mitt lilla paket!!!Sännande ju!!!!

    Tack för cupkes sidan med..underbar juuu!!

    Ha en skön vecka!!
    ~~* W I T H ♥ L O V E *~~
    Millan

    SvaraRadera
  25. Heja, heja! Va duktig du är även om vågen står still ibland... men så är det. Pms är så jobbigt, fy! Läckra bakelser som alltd! Gratts till Bronset!

    SvaraRadera
  26. Vad duktig du är 16 kg!!!
    Nästan 1 kg i v. Inte illa!!

    Grattis till stoltaste mamman , vad duktig hon är din tös, snart väntar OS

    Och du är lika kreativ som vanligt med dina underbara bakverk, det är som att varje kg du blir av med omvandlas till kreativa bakelser.

    Må väl!!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  27. Gratulere til jenta!! Sååå flink hun er!! Kjempeflott! 16,4 kilo er knallbra! Du må huske på at før mens har du MAAAAAAASSE ekstra vann i kroppen!! Loppisen til dine svigers ser ut som ett stoooort skattekammer! SKulle gjerne ha vært der! Ha en koselig dag! Klem!

    SvaraRadera
  28. Grattis Grattis till tösen och vikten du är helt otrolig.
    Kram Kram Catarina

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla