fredag 29 augusti 2008

~~* KÖKSFÖNSTRET *~~
Nu har jag äntligen fått satt upp insynsskydd i köksfönstret.
Det räckte bara till ett av fönstren tyvärr.Men har beställt nytt på
www.designonline .com
Mårbackorna ser ut som om de gjort sitt för i år.






Ljuslyktor från Cellbes.

Megakopp från ÄLSKAR SÖTT pryder vårt köksbord just nu.
Högst på önskelistan står hela kaffeservisen i denna serien.
Hoppas på tomten....hihihihihi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ha nu den bästa helg ni kan ha..
Ta hand om varandra
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
------<--<<--@
Nilla






12 kommentarer:

  1. Nu blommar det i ditt fönster året om... ti-hi... Så fint det blev!

    SvaraRadera
  2. Är det inte tomten man skymtar i stora (jättefina) koppen...?? :)

    Då vet han ju bestämt vad du önskar dig så det blir nog en trevlig jul för dig... :)

    De fönsterskydden var ju både praktiska och fina. Det kan ju lätt bli trångt i fönstren annars med skärmar.
    Denna variant var väldigt trevlig.

    Önskar dig en skön fredag och en trevlig helg!

    Kram Willewira

    SvaraRadera
  3. Du Nilla jag önskar detsamma av min tomte :)...måste skriva för "reglerna mina"
    Du skrev den svarta leirvik, finns inte!
    Gör ett nytt inlägg & förtydliga om Du menar den svarta lillesand eller den vita leirvik...bara ifall just Du vinner...
    Kramis
    //Siv

    SvaraRadera
  4. Åh...dom där pelargonfönsterskydden är supernice!
    VILL HA!!! Dom kanske finns i en butik här i stan. Vad kostade dina?
    Kika in till mej...du har nåt...

    Kramar Åsa

    SvaraRadera
  5. Hjälp va fina de blev, dina insynsskydd!
    Var hittar man dylika?

    Gillade ljuslyktorna.. så söta =)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  6. Så snyggt det blev med ditt " insynsskydd " !
    Har precis den samma i tvättstugan , så man slipper se in i röran ;0).

    Men tyckte den var svårt & få till det snyggt, hade nyss ner den & putsade fönstret där.

    Ser att du köpt samma fina zinkljusstakar som mig fr. Cellbes.

    Trevlig Helg...
    Kram, Nettan

    SvaraRadera
  7. Så snyggt det blev på fönstret. Dom där kopparna är så fina. Ha en bra helg.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  8. Vad bra det blev i fönsret!

    Koppen är underbar, jag har min på köksön! Häromveckan var jag i en annan butik med samma sortiment så då belv det en krona i miniatyr...

    Ha en go söndag! Kram!

    SvaraRadera
  9. Oj vad fint det blev =D

    Kram

    SvaraRadera
  10. Hejsan
    Vilka underbara insynsskydd. Det blev jättefint i köksfönstret.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  11. Sov Gott Vännen!!!

    Nu måste jag hoppa i bingen och försöka nana.

    Du är välkommen närsom!!!!

    Skönt att det gick bra i fredags!

    Hörs imorgon!

    KRAMIS!

    SvaraRadera
  12. VilkEN häftig stor kopp!!!!
    I dag så hoppas jag att du hittar något i din brevlåda!
    Ha en bra dag......Kram Stina

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla