tisdag 19 augusti 2008

~~* KÖRSBÄRSBAKELSE *~~
Nu är jag tillbaka.....*LER*
Har haft en intensiv vecka med alla 5 barnen.....har varken haft tid eller ork att blogga.
Men så blir det ju ibland.
träningen fortsätter fast vågen verkar ha stannat på-23,3 kg...*LER*
men jag känner ju på kläderna att figuren ändras....
Det har blivit ett par bakelser igen........







Denna underbara bukett kom lilla Elin in med igår...doftar gott i hela huset.
undrar om det finns några blommor kvar på busken..hihihihi....
Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp.Lille Emil har haft "prickar liknande vattkoppor" nu i 1 1/2 månad nu...undrar vad det kan vara.
Kanske nån allergi av något slag...håller tummarna för NOT.....
annars rullar det på här, vi har flyttat runt lite i köket.så jag ska kakla på ett par ställen senare på kvällen.Passar på när kidsen somnat.
virkar i väntan på Holms höjdhopp...hoppas på guld!!!!
~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
-------<--<<-@
Nilla


18 kommentarer:

  1. For en herlig bukett med blomster du har fått. Spørs vel om der er flere igjen på busken der ja he,he.
    Fine bakelser. Blir sulten når jeg ser de.
    Syns du er flink med 24 kg. Det er litt av en bragd. Lykke til videre.
    Klem fra Kerstin

    SvaraRadera
  2. Tänk så mycket bakelser, och ändå har du gått ner så mycket i vikt!
    Ja det är den nya sortens bantning tror jag... Du får skicka in det till någon veckotidning!
    Banta med Pernillas bakelser! kommer det stå i Året Runt eller nåt sånt...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  3. Helt imponerad på ditt viktras
    -23,3 kg hur mycket som helst! Tränar du som en galning & "äter" bakelser hela dagarna eller???
    Nä, ikväll måste vi slipa stolen som är kvar!
    Kramis
    //Siv

    SvaraRadera
  4. Nu är jag tillbaks efter en sköööön semester! Du undrade över min bakgrund? Klicka på den lilla fyrkanten längst upp till vänster(i min blogg alltså) Finns massor med gratis bakgrunder!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker bukett du har fått!

    Och stort grattis till viktnedgången, jag tycker du är fantastisk!
    Ha det fortsatt gott!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  6. Åh så god bakelse du lykats med skulle gärna äta upp den.Dom ser så goda ut alla du tillverkar.
    Ha det bra kramis Tess på tildaochmamma

    SvaraRadera
  7. Det var en fin bukett du fick. Du ä så duktig med din bantning tycker jag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. Vilken läcker bakelse.Men är det ett riktigt körsbär på?
    Och vilken underbar bukett du har fått.
    kram Anette

    SvaraRadera
  9. Hej min goa vän!!!

    Vad gulligt med buketten...man bara smälter när barnen kommer med buketter till en..!

    Dina bakelser är underbara..som alltid!!! Jag blir så glad varje gång jag ser dina virkade konstverk!

    Åhh Nilla...du är ju så himla go...jag blev så glad för din kommentar..du är alltid så jätttesnäll! *kraaaaaaaaaaam*

    Mia

    SvaraRadera
  10. Vad duktig du är som har klarat så mycket.. måste vara tack vare dina härlig sööööta bakelser som är garanterat kalorifria.. *hihi*.. ha det gott och kämpa på.. Monica

    SvaraRadera
  11. Efterlyser bilder på kondisvagnen!!!!
    Hi, hi...du kommer att bli rik, för du har ju kommit på världens grej!!!
    "Kom & banta på Pernillas konditori"
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Hejsan
    Vilka härliga bakelser och i "min" färg *skratt* Hoppas att det inte är allergi.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  13. Jaha ja ...då ska jag då försöka förklara "kliar mig i huvudet!"
    man går in på sidelement ...
    Lägger till en gadget längst ner ..klistrar in koden...klart!
    Jag fattade inte heller var jag skulle lägga till bakgrunden för det är ju inget sidelement!?
    Men det funkade alltså om man använde rutan längst ner! fy sjutton vad det var svårt att förklara! ...lycka till!

    SvaraRadera
  14. Hej! Jag kommer tipsa om dig och dina bakverk i min blogg - då några av mina läsare undrar vart man kan köpa dessa underbara virkade godsaker..

    Hoppas detta är okej, hojta till annars så tar jag bort din länk direkt !

    Ha en bra dag! mvh Lina

    SvaraRadera
  15. Min blogg kom visst inte med? www.ninninusens.blogg.se


    Lina

    SvaraRadera
  16. Vilken fin bakgrund du har gjort Hur gjorde du den?
    Kram cissi

    SvaraRadera
  17. Vad fint!!! Såg den här bakgrunden och tänkte på dig , så jag förstog att du skulle välja den!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  18. Men guuud - 23.3 kilo, det är ju hur mycket som helst!! Vad gör du? Jag måste skärpa mig jag med. Vad gör du? Bloggar hårt eller? För det skulle jag i så fall kunna tänka mig ;)

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla