fredag 24 oktober 2008

~~* BLÅTT ÄR FLÅTT *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag kör vi blått tema......
Denna bricka har jag gjort till en vän på beställning....

Smarrigt.......
Tilda, rulltårta, cupcake, å en liten maräng....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jaha...idag kör vi en vaken natt till...vaknade av att lille Edwin spydde..
pappa gick snällt upp...kom tillbaka...jag ser inget sa han med ett kilo grus i ögonen.
Ser inte sa jag...har du öppnat ögonen då ???...hihihihihi
jaaaaa svarade han å återgick till sängen...tror han snarkade redan innan han fick lagt sig..*LER*
Bara för mig att kliva upp.....
Bäddade rent i sängen...pysslade om "dea" en stund.
För att sen återgå till sängen.....slummrade till....vips så var jag klar vaken...ytteligare en kräkattack....
Så nu sitter jag här!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Först vill jag tacka för alla rara ord mitt ROSA BAND....
och alla beställningar...kommer givetvis att redogöra för er hur mycke vi samlat ihop...
Idag postas en hel dröse band.....så håll utkik i lådan på måndag!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
Ha en underbar myshelg !!
♥ ♥ ♥
----<---<<--@
Nilla



17 kommentarer:

  1. Låter som en jobbig natt för er och lille Edwin, jag hoppas att han piggar på sig snart.

    Vilket härligt blått fat, mysig cupcake och rulltårta :)

    Vilka jättefina rosa band du har gjort! En bra och god tanke då cancer är en fasansfull sjukdom. Beklagar verkligen din väns bortgång!

    Ha det så bra.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Men min lilla Pärla!!

    Vilken pärsnatt!! Det är våndan av att vara Lyxhustru vet du*asgarv*, jaaa...att männen får sova! medans vi får ta nattskiften i hemmet*snaaark*....själv har jag sovit dåligt inatt...vet inte varför..vet bara att jag vill gå och nana igen....zzzzzzzzzzzzzzzzz...!

    Vad roligt att det verkar ha varit så många som nappat på dina Rosa Band!! Men det är ju det jag säger ju....du är en Pärla!!

    Nu ska jag se om jag kan få iväg Lillsnuttan till skolan, fick följa Stora Snuttan till bussen, det är ju så mörkt!...och regnigt och blåsigt! smått, smått regn som gör att en blir jätteblött....God Morgon säger jag bara! Varför tog vi inte bilen de 100 meterna??*ööhhh*

    Ha en härligt Fredag gumman min!!

    Puss & Kram, Plejka

    SvaraRadera
  3. Pssst....det är ju jag igeeeen!

    Glömde ju....Krya på dig lille Dea!! Mamma får ta och ge dig många kramar idag, brukar vara bästa medicinen!

    Kramis!!

    SvaraRadera
  4. Vilken natt!!! Det där är inte roligt, varken att torka spyor eller vara vaken...

    Hoppas Dea kryar på sig snart!

    Härlig blå bakelsekavalkad! Alltid lika roligt att se alla fina godsaker du gör.

    Har skickat min beställning på rosa band...

    Ha en underbar dag!!
    Kram Willewira

    SvaraRadera
  5. Alltid lika söta saker här hos dig! Förstår inte att du hinner med allt =) Du är jätteduktig.
    Hoppas du fick sova lite iaf.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Heij tjejen.. den låten är ju sååå bra me Sonja Aldén..hon är såå duktig.
    Å du me förresten.. både banden å dina bakverk.. helt otroligt hur du får de så otroligt trovärdigt å se ut som verkligt.
    Tack rara du.. det är kul me awarder, då märker man ju om man gör nåt bra me.. å tack även för dina gooa ord om min bakgrund.. det är kul att de finns bakgrunder å välja mellan.. kul å ändra ibland.
    Så bra du gjort som gör banden å stöttar rosabandet.. det är jättebra, jag stöttar jag me, på mitt sätt.. å stöttar även andra cancerfonden.. min pappa gick ju bort i cancer, så det värmer mest å stötta såklart.. det är jätteviktigt att vi är me å stöttar de vi kan.. så de finns bot å att vi får gå på våra viktiga kontroller.. det är jättebra.

    Ha det jättebra, å hoppas du får in massormassor me peeningar till välgörenheten..kram på dej vännen. Helén.

    SvaraRadera
  7. Oj, vilken natt ni verkar ha haft!! Inte roligt med kräksjuka... En rolig nyhet till dig iallafall är att jag har en liten gris som vill prova sina vingar och se om de bär enda hem till dig..nöff, nöff. Kan du maila din adress till mig fasteratta@gmail.com så kommer den inom kort!
    kram ( och krya på er)

    SvaraRadera
  8. Det var verkligen flott :)

    Stackars liten,inte kul att spy mitt i natten. Hoppas han blir bättre snart.

    Ha en mysig helg
    Kram Liza

    SvaraRadera
  9. Hej goa vän!!

    vet inte var denna vecka flugit iväg.. tyckte det var måndag igår..

    Men vilken natt du haft, tänk att barn de kan bara somna vidare sen de.. skulle jag aldrig kunnat!!

    Härligt blått "paket" du skickar iväg...
    jag skulle ju oxå betsälla men jag är en sån där velig typ... har du såna där små¨söta konfektbitar som du visade förut till försäljning!1

    gud vilket fint intiativ för rosa bandet... du är en PÄRLa som Ulrica skrev!!

    ha en fin helg nu och jag joppas ni slipper fler kräksjuka!


    KRAAM
    A-C

    SvaraRadera
  10. Hejsan
    Vilken härlig bricka. Hoppas att Edwin mår bättre.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  11. Inte kul med små sjuka barn. Man vet ju själv hur man mår när man inte mår bra :-( Hoppas det ger med sig och att helgen blir bra. Fin bricka med gosaker på som du gjort. Nu ska man snart se på Idol.
    Kramis Mamma C

    SvaraRadera
  12. JObbigt med sjuka:(
    Hoppas killen kryar på sig snart.
    Och du..jag blir hela tiden förstummad över hur duktig du är!
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  13. ååå stackare... kräksjuka mitt i natten är inte kul för nån...

    Hoppas lillen är bättre nu!

    De blåa bakverken är jättesöta!
    Ska åka på lillsemester och har tagit med mig garn... blir nog något så vardagligt som raggsockar. Men, men jag längtar efter att känna garn mellan fingrarana :-)

    kramen
    Cattis

    (husvakten/sonen får hålla utkik då efter ett litet paket :-)

    SvaraRadera
  14. Det låter jobbigt Nilla, kräknätter är inte det roligaste som finns men ibland bara måste man...

    Vilket sött blått tema du gjort. Du är ju så fantastiskt duktig.

    Jag stödjer redan rosa bandet kampanjen men jag tycker det är ett otroligt kreativt och bra iniativ av dig

    Kramar Lena

    SvaraRadera
  15. Hej vännen din gris kommer snart till dig.Det låter som om du haft en jobbog natt,såna har man ju varit med om med 4 barn.Vi hade magsjuka en nyårsafton hela familjen.Alla kräktes.
    Ha en fortsatt mysig helg.
    Kramis Tess

    SvaraRadera
  16. Usch, inte roligt med spysanering, speciellt inte om det är flera gånger på natten.
    Min stora tjej vaknade också i natt och mådde illa. Det var bara att ge henne en hink och gå och lägga sig igen. Lite lättare för mig...

    SvaraRadera
  17. Hoppas att lilla Edwin mår bättre nu! vad fint det var med alla blåa bakverken!
    Kram stina

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla