tisdag 28 oktober 2008

~~* Lampa & Kjol *~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vad kan nu denna tråkiga (i mina ögon) taklampa ha att göra med.....

nästa bild Alvas sommarkjol från loppisrundan i sommras.....~~~~~~~~~~~

Jo detta........

Det blev en lampkjol.......hihihihi..har inte bestämmt om det blev snyggt eller fult än..

den får hänga uppe ett tag för att kännas in som Ernst säger...



Vilket är snyggast...?
Här ser ni den i sin helhet....blunda för golvet å taket....är ni snälla.

ja jag vet att det skulle bytas tidigare ...men ni vet hur det är *BLINK*

Fönstren ska nämligen bytas till våren å då blir hela rummet omgjort.

Det finna gammalt trägolv under plastmattan...hihihi..har tjuvkikat!

Draperi ska sys framför tv.


här hade vi soffan fram tills igår...älskar att möblera om.Nu fick skänken i köket komma in i tv-rummet.Har en gammal köksbänk med zinkskiva på som ska komma in där istället.


~~~~~~~~~~~~~~~~~


PUSS & KRAM


♥ ♥ ♥


-----<---<<--@


Nilla


Ps.Har passerat 70000 besökare...så håll utkik efter en utlottning !











16 kommentarer:

  1. Hallå där!
    Grattis till 70000 besökare....
    Himmel så mycket fina bilder du visat och vad många inlägg jag missat nu igen...
    Ert vardagsrum kommer bli så fint så fint...klart jag ser trägolvet och taket......tro mig jag vet hur det är......suck....man säger....den här våren...den här hösten....NU ska det bli klart.

    Vilken otroligt fin sak du gör.....med rosa bandet menar jag.
    Kan inte komma på ett bättre sätt att hedra din vän på.
    Jag vill också beställa ett.....det kan du skicka tillsammans med Kajsas bakelser som jag ska be henne kika ut......glömmer bara hela tiden....är rätt virrig just nu...
    Kraaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Detta är BaRa en tanke från mig:
    Kan du inte korta av kjolen liite så volangerna kommer lite högre upp då tror jag lanpan blir så fin.

    SvaraRadera
  3. Så kul lampan ble!!
    Og grattis med over 70 000 besøkende.
    Men det forstår jag. Du lager så mycke flott.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men vilken härlig idé!! Du är lika kreativ som alltid.
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Grattis till antalet besökare :)

    Vilken rolig idé med lampan :)

    Om du kikar in hos mig så har du någonting att hämta, någonting som du verkligen är värd :)

    kram!

    SvaraRadera
  6. Heij.. så läckert.. men de e väl så, man får allt känna in sig först OM de passar eller inte..sån e jag me.

    Å duu, jag tror iten de tänker alls där uppe i stockholmia, nee, när de ska dras ner allt vad inrättningar å instutitioner är.. de var ju bra då som de var.. å vad blev rätt efter deras planer.. INGENTING!!!
    Nee, införskaffa dom igen, folk som mår dåligt å är sjuka ska INTE härja fritt i samhället, OM de inte klarar det.

    Spännande me utlottning snart då.. ska hålla xtra utkik då. De dröjer nog INTE allt för länge INNAN MIN UTLOTTNING heller.. de blir som sagt nåt från min hobbyverksamhet.

    Ha en jättefin Tisdag..nu ska de röjas lite..kram Helén.

    SvaraRadera
  7. Precis en sådan lampa hade jag med men den hamnade på tippen ;0).

    Men din vart ju riktigt fin.
    Klart att det fina golvet under mattan ska fram, får nog fjäska lite för maken & lägga godsaker i lunchlådan....*fniss*.

    Ha det gott, själv ligger jag i soffan med värk i benen =0(

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  8. Kreativ er du iallefall!! Tenk når dere får byttet vinduer og gulvet kommer fram!! Så bra det blir! Ha en flott uke!

    SvaraRadera
  9. Kom in till mig, vet'ja! Vill ge dig nåt :)

    Kramar
    Fliset.

    SvaraRadera
  10. Grattis till så många besökare!
    Tyckte det första med lampan var snyggast.

    Hoppas du får en bra kväll
    Kram Liza

    SvaraRadera
  11. Hallå där Lyxhustrun!!!
    Så du såg min fina disk!
    Ibland har vi lite gobitar här uppe i Norr!

    Lampan blev jättefin - gillar den första varianten mest!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  12. Här händer det saker minsann. Kul med belysning i underkjolen...
    Det är kul att möbla om (som min systerson sa) men det drar med sig mycket. Det är nyttigt att förnya lite om än med gamla saker.
    Utlottning!?!?!?

    SvaraRadera
  13. Herregud så många besökare, men du har så fin och inspirerande blogg så jag förtsår dem :-) Lampan blev frän tycker jag.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  14. Hej
    Beställning är lagd! Första gången jag besöker din sida och jag bara gapar. Vill bara ha och ha. Underbart, mina lovord bara stockar sig i munnen och fingrarna.
    Härligt, mumsigt.
    Kram Anki
    www.flyarna.blogg.se

    SvaraRadera
  15. Hejsan morsan!!!
    Du ska ge fan i att ta min kjol(hihihi) jag skoja bara det är klart att du får låna min kjol...
    Saknar dig ses om några veckor...Puss och Kram Alvissen

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla