torsdag 3 december 2009

~~* UNDERBARA BÖCKER *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ni missar väl inte de underbara receptböckerna man får med AFTONBLADET just nu....
Den första i samlingen kom igår & idag
värde 69kr
den handlar om småkakor......MUMS
Sen förljer det en hel rad av godingar.....ett smakprov kommer nedan.























Underbara bilder.........
~~* ♥ *~~





Härliga gåbort ideer att  ta med till värdinnan eller ge bort i julklapp...
~~* ♥ *~~





Jätteläckra  böcker att ha i kökshyllan...jag är ett givet fan av dom....
LOVELY !
Står redan i startgropen i väntan på den andra...
hihihiiii......



12 kommentarer:

  1. Hej..Ja jag köpte den igår trots att jag nästan aldrig köper dags tidningar..Boken var en överraskning super fin..En bra idé ..
    Hoppas att du njuter av varje sekund nu med den lille,,så mysigt..Massa kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. Jag köpte den igår,Kanon läcker mycket gott.Boken var en verklig suprise.Hoppas att ni mår bra lilla Ebbe och du ,Ååååhhh vad det ska lukta gosig bäbis hos dej......Ha en fin torsdag kramizar Rita.

    SvaraRadera
  3. Tack, för detta tipset:-)
    Mår du och bebisen bra?
    Kram

    SvaraRadera
  4. HEJ! MEN ååå självklart har jag missat dom!! Snyft kommer dom varje dag eller?? oj oj, hm. Hoppas söta prinsen o alla ni andra mår bra kram

    SvaraRadera
  5. Men shit, har han kommit nu...Jag missade det inlägget. Verkligen över hela alltet önska dig världens största grattis till din absolut vackra fina lilla pojke!!!!!

    Herregösses, va happy du måste vara nu. Precis innan jul oxå, det blir ju en överlycklig jul.

    Jag är så glad över min lilla tjej att jag blir tårögd. Det är så fint med barn!!!!

    Världens bästa händelser!!!!!

    Må så gott hela stora familjen nu.
    kram --<-@

    ps. vilken super duper söt mössa han fick av dig och den fina bakelsen som hänger över bilstolen. Ur fint! Ni va nog finast ut från bb tror jag *ler*

    SvaraRadera
  6. Åh så bra att du visar en försmak på vilka som kommer. Jag har redan siktat in mig på några av dem som jag vill ha. Underbara! Och du, STOOOOOOOOOOOR grattiskram till dig och lille bebben. Så mysigt!

    SvaraRadera
  7. Heej rara Nilla,
    ååh jag missade den! Jag som har suttit och googlat i dagarna efter bra recept, typiskt!!

    Har tittat tillbaka på dina inlägg som jag har missat och såg att du har ju satt in nu bilderna på din lilla prins men så fiin han är! Så ljuvligt, vilken gåva och så söt mössa han har på sig! Måste vara helt underbart! Grattis igen!!

    Bamsegoa kramisar Elin.

    SvaraRadera
  8. De där böckerna ser inte alls dumma ut! Tack för tipset.
    Hoppas att ni har det bra med lilleman!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. GRATTIS GRATTIS GRATTIS till er "lille" söte Ebbe. Så otroligt fin han är, men va stor han var när han föddes.
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  10. Aj, då! De fina böckerna har jag missat...Vet inte om jag skulle bli bättre i köket för det, men man kan ju hoppas.../Underbart fin blogg du har! Det här är väl inte sista gången du och jag hörs av, kan jag tänka mig. Ha en trevlig helg, och grattis till lille sötnosen Ebbe!/Camilla

    SvaraRadera
  11. Hej Gumman

    så fina recept böcker dom har jag missat totalt:( tack för tipset!!!

    Så söt han är eran underbara blåbärsbakelse:)

    Ha en fin fredagkväll
    Stor Kram Sari
    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  12. Tips och idéer finns i överflöd i bloggvärlden. Tack för tipset om de gulliga böckerna....då får jag väl ta mig en Aftonbladstur då.....*fniss*
    Kramar till dig och den lilla nya personen!
    /Lotta

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla