onsdag 5 maj 2010


♫•*¨*•.¸¸SJUNG¸¸.•*¨*•♫
OM
♫•*¨*•.¸¸STUDENTEN¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Visst är det en härlig tid vi går till mötes....
tycker det är så underbart med skolavslutningar, förrutom att det alltid slutar med att jag grinar....hihihihihi...hur ska det bli när min stora tös Alva slutar 9 nästa år....
"pinsamt säger hon"...hihihiii...


har virkat några stora studentmössor att hänga runt halsen eller ha som brosch


120kr /st


♫•*¨*•.¸¸.•*¨*•♫


♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫


en bakelse fick det oxå bli, blev inspirerad av en annan bloggerska.....LOBBEN
kika gärna in till henne, mycke fint att vila ögonen på där.



går även den att få med spets att hänga runt halsen.....
en girlang är oxå under uppvirkning..


♫•*¨*•.¸*¸.•*¨*•♫


även bakelset kostar 120kr
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫


11 kommentarer:

  1. Men NILLA! Jisses, ååå så söta!!! Gud så söta! Du måste vara full av idéer vännen! Jag fattar inte att du kan vara så duktig med den där nålen! You are the master. Tack för din goa kommentar om korten. Sandra ville ha svart och vitt men du vet ju jag! hahha rosor och puttinutt skulle det vara! MEN det är hennes dag så mamma gör som dottern vill hihi. Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Du er så kreativ og flink :) Vet ikke om noen som kan trylle frem absolutt alt med en heklenål.
    Ha en fin dag.
    Klem Kerstin

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju inte lätt att hålla tårarna tillbaka när man ska på avslutningar och dyl.
    Man får alltid kämpa för att vara torr runt ögonen...
    Vilken härlig studentmössa! Söt som socker
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  4. Vad du är begåvad! Fattar inte hur du lyckas göra så fina saker *impad*

    Jag har inga barn själv men när mina systrar tagit studenten har jag bölat som en fontän :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jättefin! Roligt att hänga runt halsen på studenten:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Vilken toppengrej, nu i studenttiderna.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  7. Käck ide med virkade student hattar , har tyvärr ingen student att gratta iår annars hade ja köpt av dej .Kramen på er //STINA

    SvaraRadera
  8. Tack för de värmande orden i din blogg. Studentmössan var ju en himla bra idé.

    SvaraRadera
  9. Gullig studentmössa. jag virkade mini-studentmössor förra året och satte på studentpaketen.

    SvaraRadera
  10. Du är otroligt duktig.
    Jag är så blödig så jag gråter också i tid och otid. Speciellt när det är barn inblandade
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken kul idé. Jättefina!
    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla