tisdag 11 maj 2010

~~* TIMEOUT *~~
~~~~~~~~~~~~~
..tar jag nu ett tag.Den ene aktiviteten avlöser varandra just nu känns det som.
Svärfar fyller år, min stora tös konfirmeras, Cirkus på skolan , Elin fyller 7år, Emil blir 4år 6 dagar efter.....sen blir det skolavslutning...Puh...missa jag nått tro.Jo jag ska virka en massa till våran bygdsdag oxå.kikar väl in hos er som vanligt i mån om tid, men osäker på om det blir nått inlägg på några veckor....hihihii..men jag vet hur det (säkert) blir.man kan inte hålla sig härifrån.....


Tänk vad man kan ändra sig om inredning & saker....
en JORDGLOB skulle definitivt inte få kolla innanför min dörr för några år sen.
men nu tycker jag dom är jätte mysiga.Denna fick jag av mina kära svärföräldrar..TACK !
Gav bort en ny antik variant till min storebror i present när han blev 40.

En gammal griffeltavla har jag oxå fyndat på loppis.Tyvärr är tavlan i lite dåligt skick, går inte att skriva på den.Iallafall inte med mina kritor.Kanske man skulle måla på lite ny griffelfärg..eller det kanske är dumt.



Jordgloben tänds varje kväll när vi myser i tv-rummet



Snart står det SOMMARLOV på tavlorna runt om i landet, fast man inte kan tro det när man är ute...usch så kallt det är i luften.....
Nu vill jag ha SOMMARVÄRME & jag lovar jag ska INTE KLAGA !!!
hihihihiiii...
PUSS & KRAM
MINA KÄRA LÄSARE
TA HAND OM VARANDRA
så ses vi snart igen!
-------<-----<---@

12 kommentarer:

  1. Förstår dig såååå väl!! Känner likadant.... tiden räcker inte till.

    Men vi håller koll på varandra och har vi tid till inlägg så har vi. Eller hur?? :)

    All lycka med allt som ligger framför....

    Stor kram
    Willewira

    SvaraRadera
  2. Kan bli lite mycket ibland. Men vi finns kvar när allt lugnat ner sig hos dig.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  3. Det låter som ett bra läge att ta en liten timeout! En massa kuliga saker på gång förstår jag. Men lite jobbigt också kanske?
    Ta nu hand om dig och de dina under tiden så väntar vi andra här.
    Kramisar!

    SvaraRadera
  4. Ha det så bra, så ses vi igen.

    SvaraRadera
  5. Hejsan Nilla!

    Ha en skön time out så hörs vi snart igen!

    Full rulle var det här.....

    HA det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  6. Smart drag att ta timeout innan du känner att allt blivit för mycket och du ligger sjuk tex. När man har för mycket så gör man ju så ofta fel och bara fortsätter och fortsätter, tills kroppen säger ifrån.

    Ha det så gott och ta små stunder för dig själv med virknålen :-)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  7. Hallå!
    Saknar dej kom tillbaka snart!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  8. Må så gott och glöm inte att kramas!
    /Jennie

    SvaraRadera
  9. ja snart är det sommarlov och så har värmen kommit också, underbart.
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Awards-hälsning till DIG från mig!:)
    Kram Cia:)

    SvaraRadera
  11. Tack♥ underbara du för ditt stöd! Hoppas ni mår bra! Hörs snart igen! Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla