lördag 19 juni 2010

~~* VICKAN + DANNE *~~
= SANT


Idag sitter iallafall jag bänkad framför tvn.
Tittade på konserten igår....åå så fint det var!
Underbar underhållning & dom såg så kära ut.
Ja jag erkänner....hade tårar i ögonen.


Jag önskar dom all lycka till !!!
Här är min present til bröllopsparet.....
Virkade KRONPRINCESSBAKELSER.


130kr inkl frakt
~~* *~~




~~* *~~
Det ska bli så mysigt att se alla fina klänningar mm mm.
Det må kosta en del för oss detta bröllop men vi hade väl inte fått ta del av dom pengarna iallafall....skulle jag tro ;-)
~~* *~~

Länge leve KÄRLEKEN !!
HIPP HIPP HURRAAAAAAAAA !!!!

4 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt med bröllopet! Tyvärr missade jag konserten helt igår. Men den går säkert i repris. =0) Skall bli kul att se allt vackert omkring det hela idag. Och givetvis Victoria och Daniel i den stora stunden.
    Ha en skön dag!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tittade också på konserten igår, jag fällde en tår när barnen tog upp Daniel och Viktoria på scen. Nilla

    SvaraRadera
  3. Grät också en liten skvätt,de såg verkligen kära ut.

    SvaraRadera
  4. Saw the wedding on the news on tv too.
    She looked adorable !!

    hugs

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla