torsdag 10 februari 2011


~~* AWARDER *~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har jag blivit belönad av gulliga Frida .
Tusen tack jag blir så glad.




Nu ska jag få den svåra äran att ge dom till 6 personer.....inte lätt men det blir några nyfunna bloggerskor & vänner:
Varsågoda.....
Jennie med bloggen "Born in a grass cottege"
Mia med bloggen Fam Ehrnbecker
Maya med bloggen Metalbaby
Johanna med bloggen Vovvarna på Västergården
Louise med bloggen Violas Vrå
Jessica med bloggen Änglarum

Och givetvis till alla andra som känner sig manade, varsågod
:)

4 kommentarer:

  1. så fina awarder du har fått.
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarderna! Dem är du väl värd.
    Tack för de tröstande orden hos mig. De värmde fint.
    Vad fint det blev där ni har kaminen!
    Ha en skön fredag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Nilla! Grattis till dig! och tack för du skickar vidare till bla, mig ♥ ♥ glad överaskning! men hur funkar det? lägger man upp på sin sida? o skickar vidare... Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Hej igen Nilla!

    Grattis till dina fina awarder!! Och tusen tack för att du skickat till mig med!
    Jag får säga som jessica, jag förstår inte hur man gör? Men jag blev jätteglad ändå!
    Jag är ju så ny på "blogging" Måste säga att jag tycker du har en fantastiskt fin Blogg!!!

    Kram, Louise i Dingle! <3

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla