måndag 7 februari 2011

~~* VÄGNING *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Återigen dags för att bekänna resultat...
-0,1kg
totalt: 20,3kg
-3,5cm
totalt: 61,5cm
Inte mycke i vikt men i cm denna vecka...
så här mäter jag mig...
----------------------------------
25 okt------------------nu

ö.arm: 42,5cm          37cm
  u.byst: 118cm          98cm 
midja: 117cm           97cm
   stuss: 125cm           109cm
       Lår: 70cm             60,5cm

        

Min älskling kom hem med denna fina våg som en belöning för att jag vart så duktig...hihihiii...
Tack gulliga Ulrika för tipset att ni hade dom på BLOMSTERLANDET :)

9 kommentarer:

  1. Vilken kämpar glöd och vilken fin våg. Ha en bra måndag // Åsa

    SvaraRadera
  2. Så söt våg.
    Ha en bra vecka.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Va d duktig du är.. lycka till fortsättningsvis/Jessica
    Ps. söt våg!

    SvaraRadera
  4. Jättefin våg och gud vad roligt att du gått ner så mycket på bara 3,5 månad. Grymt bra jobbat!
    Ha det bra!

    Camilla

    SvaraRadera
  5. Vad strongt gjort att gå ner såpass mycket på så kort tid. Önskar man hade lite av den viljan;) Vågen var ju otroligt söt. Ha en bra dag. Kramar från oss.

    SvaraRadera
  6. Att mäta sig är så jäkla effektivt!

    Egentligen skulle man kunna strunta i att väga sig och bara mäta, för det är ju det som man egentligen är ute efter - att minska i omfång. Det har hänt att jag har stått still på vågen, men minskat i cm...

    Duktig är du! (klapp på axeln!)

    puss
    /Jennie

    SvaraRadera
  7. DU orkar kämpa vännen och är så duktig. VILKEN fin våg du har fått. Super söt. Tack ska hälsa Emma. Hon är verkligen duktig så mamma måste ner till panduro och köpa in lite mera saker åt henne. Ha en underbar kväll KRAM

    SvaraRadera
  8. På min blogg finns en award till dig!

    www.virkelivirkan.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Duktiga du, vilken fin våg du fått.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla