fredag 14 september 2007

Pysseldag & Förkylning


I dag fick det bli pysseldag.....känner mig lite hängig så jag fick hitta på nåt mellan blöjbyten, snoriga näsor............ ;-)Gjorde ett fågelbord till vinterfåglarna....en kul grej...så här blev det:






Köpte en gammal ful tavla på loppis som jag målade vit (förståss).klistrade lite spets å skrev några rader.......tycker att den blev sådär.

Ikväll ska jag mysa i soffan med nya Beck filmen: det tysta skriket.Hoppas ungarna somnar tidigt för idag är jag helt slut.

Kram på er!!!!1

1 kommentar:

  1. Men hallå där!! Dig känner ju jag igen! Hittade minsann lilla väskan där som jag skickade häromdagen, hoppas den kommer till användning! Så roligt att du har en blogg, jag kommer titta in här igen! Ha en skön lördag! Kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla