onsdag 10 oktober 2007

Några nya inredningsdetaljer....

Fick i förrgår ett paket på posten innehållande en massa kul saker.Denna fina korthållare från madame stoltz har jag köpt hos Englamaria

När jag började att blogga så var det tack vare Sara "uppe på vinden"....Såg hennes fina kakfat å blev helt förälskad.Efter att suttit å ringt till närliggande återförsäljare av SIAs varor fick jag napp i Göteborg/Bäckebol/Em möbler.Så det var bara att stuva in gubbe å barnen i bilen å åka ner.Gissa om jag hade stora leende läppar när jag stolt gick ur affären....hihi...& så blev det ju en tur in på IKEA oxå.Fick bla tag på ett par ljusslingor.Å lite annat till julen!!!



Så här fint lyste det igår kväll i köket
Skulle måla golvet i sovrummet sista gången igår kväll men tji fick jag...det var inte riktigt torrt så det får bli idag istället.Men jag var sååå på målningshumör att jag gav mig på köksluckorna istället....*L*...resultatet får ni se en annan gång.Det blev faktiskt shabbymålat ;-)
Måste inhandla nya knoppar....INDISKA har ju sååå fina
Ha det så bra idag i det fina höstvädret!
KRAM



7 kommentarer:

  1. Åh, jag blev oxå förälskad i Saras kakfat och nu har du ett du med!!! Det ser väldigt fint ut! Ser att du har mig på din länklista, kul! Jag lägger till dig på min!

    SvaraRadera
  2. Hejsan, Jag tycker det fatet är jättetjusigt, är det stort? Hur högt är det?
    Jag har ett med 3 våningar som jag ska fota och visa sen när jag har börjat måla i mitt kök. Vi har ju äntligen börjat ta tag i inredningen inomhus. Huset vi har köpt är ett litet 50-tals hus med små rum och FRUKTANSVÄRDA tapeter och furu överallt.
    Hälsningar
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Hej "hittade " dej genom dotterns blogg (Lindas vita drömmr).Ååå vilken fin blog du har så mycket fint du visar gillar "Så här är det" skall skriva ut den och sätta på kylskåpet.Tittade runt och såg vita stora ljustaken du köpt sån skulle jag vilja ha .ha det bra /Lisbeth ps.länkar dej och det är väl ok?!Ds

    SvaraRadera
  4. Vilken gullig korthållare...VILL-HA!
    Fatet är sååå tjusigt, förstår att du är nöjd;-)
    Lyckliga du som har målarfärg att måla med...min färghandel har-hör och häpna-SLUT på just den färgen jag ska ha!!!
    Nu när man är på G så måste man ränna där varje dag och fråga och tjata...suck...men idag kanske den har kommit?
    Kram/Birgitta

    SvaraRadera
  5. Fin korthållare, ha, ha... och VILKET kakfat!!! Sånt skulle jag vilja ha.
    Väntar på massor med nytt grejs från Madam Stoltz, synd bara att det är så lång leveranstid.
    Vilka fina bakelser du tillverkar!
    Kreativiteten flödar verkligen hos dej!

    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  6. Ååååhhh så fina bilder....kakfatet är helt underbart!
    Kram
    Dorthe

    SvaraRadera
  7. Jättefin korthållare...javisst gå lös med penseln bara hihi...så kul att måla..kram "M"

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla