tisdag 5 februari 2008

Hej hopp!!
nu undrar ni allt vart jag varit hela dan...hihihi.
Jag har agerat frisör.Klippt minstingen Emil, slingrat mitt hår.

Före bild.Denna bild tog vi på varuhuset till jul, jag berättade ju hur vi slet i 1 tim för att få han att åtminstonne små le.Men icke sa nicke.Det blev rätt bra ändå....

Idag skrattade han mer än gärna.Lägg märke till hans fina lilla näsa.Läker ju jättefint.

**********************
Idag ska jag SYNDA !!!!!
Jag ska äta semla när älsklingen kommer hem !!!
Jag har gått ner 12 kilo nu !!!!
Såååå glad !!!

********************
Imorgon kommer lite nya kakor !!


KRAMIZZZAR !!!!




10 kommentarer:

  1. Det kan vara lite trixigt att klippa barnen. Jag klipper mina killar också, min äldsta som är 4,5 år vill inte gå till frisören.
    Så jag mutar med film samtidigt och godis när jag är klar, så brukar det bli ganska bra :-)

    Ha det bra!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. I morgon ska jag till frissan. Vad skönt det ska bli. Hoppas jag blir lika fin i håret som din gulliga son.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så fin man blev....och såret på näsan ser ju bra ut nu....

    Ska till frissan i morgon...behövs verkligen.

    Det tycker jag att du gör rätt i ät en semla idag för att fira kilona som rasat....

    Ha´det så gott!
    Miamaria

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fira med gott samvete och njuuuut.
    Vad fin han är din lille pojk, vilka snälla ögon han har. Lycka till p.s. vilken fin blogg du har jag tittar ofta in här kram Carina

    SvaraRadera
  5. Men vad du har varit duktig! 12 kilo! Tänk om jag hade din karaktär!
    Sonen blev ju jättefin, tänk att de alltid ser äldre ut när man klippt dem. Hoppas du själv är nöjd med ditt hår.
    Ha det gott! Kram Malena

    SvaraRadera
  6. Såå snusk han er!! TIl å spise opp!
    Håper du har kost deg med kaken!!!
    Klemmer fra Anita

    SvaraRadera
  7. Vad fin han blev i håret, lille Emil, jättebra klippt!
    Åh vad jag är glad för din lyckade viktminskning, du är helt fantastisk!!!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  8. Kanon ,vad du är duktig! med vikten ,ja med klippningen ,å med virkningen ja helt enkelt med allt.Du är väl värd en semla !! säger jag som syndat med en idag ,men jag njöt och åt med gott samvete ha ha . Skall visa nåt om virkning senare litet å pilligt men ganska enkelt å nåt som värmer,som är brunt å gult hänger du med Pernilla ? ja får visa på bloggen /Kram Lisbeth

    SvaraRadera
  9. Vilket litet gull!!! Näsan är söt....lite manligt blir det nog med ett ärr!
    12 kg!! Herregud människa hur gör du===))))?????? Du är otroligt duktig! kram Stina

    SvaraRadera
  10. Men ooooh va bra det blev!!! =)Så söt han är..Han känner nog sig tryggare hemma till att ta kort än i snabbköpet!! Men var är bilden på dig i huvan?? ha-ha...kramis Malin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla