onsdag 26 mars 2008

~~* BJÖRN GUSTAVSSON *~~
Jag har en alldeles egen Björn....gissa om min store grabb är mallig.....
Tjejerna tycker att han är sååå lik honom....
Jag får höra hans repliker om om om igen....
Im so nerves....NOT !!!!!!!

Här är Samuel så allvarlig...ska se om jag inte kan finna något kort han ler på...

Här är väl våran allas favorit...han är ju bara såååå gullig å rolig.......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Igår inhandlades det pulkor...50% överallt...perfekt ju!
Sen gick jag in på jysk....mössor å vantar för 5 kr st
gissa om jag packade påsen full.Fattar inte ...det finns ju bara en vante av varje sort när ungarna ska ut........
Vinterbyxor på Kappahl till lilltjejen med 200 kr rabatt, gav bara 79 kr, helt otroligt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag ska det åkas pulka
Det ska bli skoj.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen vankas det LASANGE till middag...gott med en krispig sallad till.

~~~~~~~~~~~~~~
Nu ska jag ta min dagliga cykeltur.
På återseende.....

KRAAAAAAAAAAAAAAM



21 kommentarer:

  1. De var ju faktiskt ganska lika!!! Du har en bra dag framför dig, här väntar en skön ledig dag med både shopping och massor av mys!
    Kram!
    ...pst...vad ska barnen upp halv sju för när man är ledig....

    SvaraRadera
  2. Ja, det fanns en likhet där :-D Låter kul att åka pulka, det var ett antal år sedan man gjorde det. Vad saker du hittat för en liten penning.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Jodå med ett lurigt leende så skulle han bli ännu mera lik!
    Håll hårt i honom....flickor kan ju bli som alldeles galna!

    Håller helt med det här med vantar!! och då har jag ändå bara två barns vantar att hålla reda på. Men av någon märklig anledning så finns det bara en! när de ska användas...

    Ha en bra onsdag i pulkabacken!!
    Kramis
    Ulrika

    SvaraRadera
  4. Oj vad lika!!!! :)

    Ha en underbar pulka dag! Håll i hatten i backen!

    Kramar från Jenny
    ---<-@

    SvaraRadera
  5. Ja det var han!!!! Björn är en riktig tjej favorit, det kommer din son oxå bli!!
    Perfekt med rea nu när vintern har kommit!

    SvaraRadera
  6. Lik!! Ja!! Moro med snø,egentlig, men syns det er litt i seneste laget! Ha en koselig dag! Klem!

    SvaraRadera
  7. Ja de är verkligen lika! Så söt han är din Samuel, ja han är säkert poppis bland tjejerna :-)
    Vad härligt det låter med en pulkadag, skulle gärna också ut och åka faktiskt men jag har ingen pulka. Kanske skulle köpa en på rea?! Fast först ska jag baka, hät blir kalas i helgen! Ha en riktigt härlig dag! Kram, Josefine

    SvaraRadera
  8. Ja, de är riktigt lika. Björn har blivit en riktig "favvo" nu!
    Ha en härlig dag i pulkabacken. Här skiner solen men det blåser kallt och snön är borta igen.
    Kramar från Carina

    SvaraRadera
  9. Ja, jag håller med, de var verkligen lika som bär. Och lika söta!
    Visst är det härligt med rea! Speciellt när vi har många barn.
    Vi ska också ut och åka skoter och pulka idag.
    Ha det mysigt i backen!
    Kram maria

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Hihi, ja, de är faktiskt lika!
    Guuud så fina saker du virkar!! Våfflan är ju superfin, å du! Va fint det blev i sovrummet! Såå fint det var med fönstret och alltihop! Kan inte göra annat än att beundra.

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  11. Å björn ä så sööt...och din son med...jättelika....

    SvaraRadera
  12. Ja det är allt lite lika! FÖrstår att du har fullt upp nu med allihopa hemma... Det var många inlägg som jag inte läst, har ju inte bloggat på hela helgen...
    SÅ fint ni gjort i ert sovrum! Riktigt romantiskt!
    Kram
    MArie

    SvaraRadera
  13. Nämen....dom är ju faktisk lika!!! Lika söta båda två :-)
    Mmmmmm....älskar lasagne!

    Kram
    Dorthe

    SvaraRadera
  14. Ja dom var ju faktiskt ganska lika, förtsår att han é tjejernas favvis i skolan då ...*ler*.
    Visst är det kul när saker man handlar " blir så billiga "...man mår så bra då ;0)..
    Kollade in ditt förra inlägg...vilken romantisk karl du har som vill ha himmelsäng & så bra det vart....
    Min karl skulle bara himla med ögonen... tycka det va trams...
    Ha det gott..
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  15. Jisses!!!!!
    Japp de var ju jättelika ju....ha får spara håret lite till....Ska visa girlsena...eller kanske inte, bloir väl hela tagngent bordet nerdreglat ju!!!!!
    Ja Björn Gustavsson är hela vår familj favvorit!!!
    Han är kusin med brorsans tjejskompis..så han är här emellanåt!!;)

    ja sså snällt med ägg...ackar jag som hjärtligast för!!Ska få i väg dina i morgon, vart mycket här..alla 3 barn sjuka här nu,,så blir det efter vinteräventyr ju!!!
    Ja är nog värst...men så går det väl om man ger sig ut o "badar" i mars!!!!!

    Ps...har nåt till dig inne hos mig!!!

    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  16. Ooohh, vad kul med någon ny!!! :)
    Då fann jag ju dig!

    Nämen din Björn är ju jättelik den riktiga Björn!!!! Förstår att han måste tycka att de e kul i skolan,,,med tjejerna runt sig ;)

    Mysig blogg du har,jag tittar in igen!

    Kram och tack för värmande ord ;)
    josse

    SvaraRadera
  17. Vilka fynd!

    mm krispig sallad... det skulle jag ju haft till middagen. så du frestas :-D

    Kram
    Cattis

    SvaraRadera
  18. Vilken söt Björn....jag menar Samuel!!! Ja du nu kan man fynda vinter kläder ....smart att köpa till nästa vinter , borde jag också göra! Kram stina

    SvaraRadera
  19. Tack för din fina kommentar, den värmde!
    Vilka ljuvligt fina godbitar du visar..är det du som virkar dom?

    Och din son då, honom får du nog hålla i hårt om några år ! ;-)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  20. Du dom va rätt lika. Han e ju helskön den där Björn Gustavsson.
    Blir nog många flickbesök hemma hos er ;-))

    Men människa va du e påhittig. En våffla jag bara gaaapar. Är helimpad på din kreativitet. Bara att säga grattis. Det är lite som julafton att kika in här.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  21. Hallå, första gången jag kikar in hos dig. Jättefina bakverk du utför!!

    Kramisar Lila

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla