onsdag 27 augusti 2008

~~* AWARD *~~
Igår fick jag en ny utmärkelse av gulliga Siv med den underbara bloggen
VIT SPETS
Tusen tack Siv för denna.Denvärmer så gott.Självklart ger jag den tillbaka till dig.
Puss på dig !

There's some rules for this award as well:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated
Denna utmärkelse vill jag denna gång ge till 7 bloggare som jag ofta besöker
med anledning av just detta "I love your blog"
Varsågoda & känn värmen från Mig :)
Stinas sida - Stina
Fint hemma
Lilla Ugglebo
Lilla blanka
Änglahem
Under en vind
Älskar sött
Dessa bloggar fick det bli denna gång.usch varför får man så dåligt samvete varje gång man ska skicka vidare ? *ler*
Ja det står i reglerna att man ska länka, men det vet jag inte hur man gör.Men ni hittar sidorna i min länklista till höger..
Avslutar med en bild från tv-rummet.
Men jösses så kransen ser ut..tro minsann att det varit en liten kattunge där.Får ge mig ut i skogen för att plocka nytt lingonris.
~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
----<---<<-@
Nilla


20 kommentarer:

  1. Grattis Nilla till utmärkelsen, den är du helt klart värd.
    Jag har faktiskt lärt mig att länka och det är hur lätt som helst.
    Skriv namnet(eller ett ord ex Pernilla) på det du vill länka, markera det ( så det blir blått) och sen klickar du på den lilla "figuren" som ser ut som ett djur med stora öron, då kommer det upp en länkruta och in den så kopierar du in länknamnet ex(http://huset......)det bästa är om man har 2 fönster öppna samtidigt.
    Hoppas du förstår ;-)

    Nu reser jag bort en vecka så vi hörs sen.
    Ha det bra
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!! Klart Nilla ska ha utmärkelser....och mååånga av dom!!!

    Tack snälla gumsan för att jag får denna fina av dig!! precis vad jag behövde nu!

    Datorn ok nu, men jag vågar inte säga att jag är tillbaks helt hundra än.....äsch! jag mailar dig senare här idag....

    Puss & Kram
    Tokan

    SvaraRadera
  3. Men jisses så söta bakelser och annat virkat! Jag kan inte ens virka en duk...det blev en halsduk till min docka =/

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Men hej du lilla gumman!

    Tack så hjärtligt mycket...jag blir nästa lite röd om kinderna och våt i ögonvrån.....:)

    Såååå glad jag blev!

    Här går livet i 190 just nu så det känns som om tiden inte räcker till till någonting just nu....suck.....
    Nu ska jag i alla fall ut och knalla en sväng med skattkammar kicki......äääääntligen ska jag börja röra på mig....:)

    Ha en härlig dag!
    Kram katarina

    SvaraRadera
  5. Grattis Nilla till utmärkelsen , den är du så värd!!!!!!!

    Vilken härlig hörna och så vackert dekorerat....

    HA´en toppen dag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  6. Grattis till den fina utmärkelsen, den hamnade precis rätt. Lykthusen du har är så fina, sådana vill jag också ha.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Grattis Nilla!
    Du är värd varenda utmärkelse du kan få!

    Dessutom ska du inte ha dåligt samvete för oss stackare som inte får någon...*Skratt*... ;)
    Skämt åsido... det är inte synd om oss. Men allvarligt, dåligt samvete ska du inte ha.
    Det är Jante som är på besök och han är inte välkommen!!

    Med katt i huset är det inte mycket som får vara ifred... har jag märkt. :)

    Sköt om dig vännen!
    Kramar
    Willewira

    SvaraRadera
  8. Hej goaste Nilla!!!

    Åh vad jag blir glad *kraaaaam*
    TACK för att du ger den till mig! Jag har haft en sååå jobbig morgon, med gråten i halsen av allt det jobbiga..och så kommer jag in till dig och ser det där gulliga hjärtat som du ger till mig..det värmer skall du veta. Sitter här på jobbet och är alldeles rörd nu. *kram*

    GRATTIS till att du fick den också, det var precis på rätt ställe den hamnade tycker jag!

    Vad fina loppisfynd du hittat igen..det är ju så kul när man får lika fina grejer som de har i nätbutikerna fast till en bråkdel av priset..och ändå helt unik..

    Hoppas du mår bra och får en jättefin dag!

    Mia

    SvaraRadera
  9. Halloj där!
    Så fint med alla lyckhusen! Ja visst får man lite dåligt samvete & skicka utmärkelsers vidare...
    På fredag hämtar en köpare sovrumsmöblerna & på Söndag så under helgen beger vi oss till IKEA, tror jag!
    Pussis & Kramis

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!

    Vad fint du gjort som alltid. Tittar i menyn på alla dina saker. Snart ska jag bestämma mig och maila en liten beställning.

    Sidan är ju såå läcker och passar din blogg perfekt med den nya bakgrunden

    Kramar Lena

    SvaraRadera
  11. Grattis så klart!!!!!

    SvaraRadera
  12. Hej Nilla,
    Så märkligt att du skulle lägga en kommentar på min blogg just nu, satt nämligen precis och tänkte på dig - måste vara telepati ! Vilken läcker (och passande) bakgrundsbild du hittat till din blogg och de där vita ljushusen gillar jag skarpt - var har du köpt dem ?
    Ha det så gott !
    Varma kramar från/Marita

    SvaraRadera
  13. Grattis till den söta utmärkelsen!
    Jaa kattungar och ungar kan ställa till en del =). Här har vi wc-papper över hela badrummet då lilleman fick för sig att han skulle rulla ut...hela rullen...

    Härliga huslyktor...Vi har haft samma i shoppen, men fick inte tag i några på höstens mässor, hjälp!

    SvaraRadera
  14. Grattis grattis Nilla.. här regnar det utmärkelser.. sträck på dig och käönn dig stolt.. dom är du så värd!!

    det gör jag.. tack gulliga gulliga du!"

    KRAAAM A-C

    SvaraRadera
  15. Grattis till din utmärkelse som du fått.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  16. Grattis till utmärkelsen, så roligt!

    Du bjuder på fina bilder som vanligt!

    kram Veronica

    SvaraRadera
  17. Grattis till din award!! Du bjuder på så mycket gott här på din blogg! Jag är sååå nyfiken, hur går det med ditt lilla kondis??


    Kram Maria

    SvaraRadera
  18. Men tack!!! Vad glad jag blev ....nu har du gjort mig glad i dag också!!!
    Tusen kramar! Stina

    SvaraRadera
  19. Du hjälpte ju mig med min bakgrund som jag älskar!Så nu ska jag förklara hur man länkar:
    Markera ordet du vill länka, tryck ctrl/shift/A samtidigt, då dyker en liten ruta upp. efter http:// skriver du in adressen och voila! Du har länkat!
    Kram cissi

    SvaraRadera
  20. Grattis till din utmärkelse Vännen!! Och tack ÄLSKADE vän för min!!! JIppie..jippie!! Va gla jag blir...va fin den var!! Oh herre jesus vilken fin *bebis karusell* du gjort! Måste nog beställa en till min lill*stora* kille ha-ha...Hoppas att du har en underbar dag och att livet leker!! Kul att du gillade koppen..själv älskar jag den!!! Puss i långa rader..Malin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla