måndag 23 mars 2009

~~* 4-åring & SM-Silver *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag fyller våran "Dea" 4 år...
HIPP HIPP HURRA

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SM-SILVER Till Alva igår........
Hon vart inte nöjd med det igår, det gick inte å prata med henne...*LER*
Men jag sa, du är ju näst bäst i sverige.....ja just det ja sa hon då, JAG VILL VARA BÄST !
Rätt inställning i och för sig......GULDET tar hon nästa gång...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu ska flaggan HISSAS,
å vi ska fira hela dagen.

PUSS & KRAM
Nilla

5 kommentarer:

  1. Hi hi hi... tonåringar =)
    Grattis till lille Dea å hoppas ni får en mysig dag tillsammans...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!!! Å vad du må vara en stolt mamma!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Till 4 ~ åringen & Silvermedaljen =0)
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  4. Hej,GRATTIS till 4ÅRINGEN och SILVERMEDALJÖRINNAN.Jag var på loppisen i Dals-Högen i lördags,gjorde en del inköp,som jag ska pyssla med någon dag när lusten faller på.Ha en fin kvällKramisar Lotta

    SvaraRadera
  5. En liten vinnarskalle har du "närt vid din barm".... som de säger. :)

    Bättre lycka nästa gång!

    Fast jag tycker hon var jätteduktig som kom tvåa!!

    Kram
    Willewira

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla