tisdag 21 april 2009

~~* TUSEN TACK ! *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tack för alla underbara grattishälsningar jag fått av er....
Ni är såååååå gulliga allihop...
Visar nedan lite av vad jag fått av mina nära & kära...

En underbar bukett ROSOR & CHOKLAD & en helårsprenumeration på LANTLIV av maken & barnen...

Plus detta underbara smycke från ANNA ÖRNBERG

Denna fina chrysanthemum hade Alva & Samuel med sig i fredags när dom kom....
Tack mina små hjärtan !


Detta underbara rosarie fick jag av svärföräldrarna,....TACK så mycke för det era luringar....hihihihihihi...
Jag bad domi höstas att köpa det åt mig på en auktion som dom skulle på men de sa att det blev så dyrt att det var billigare att köpa ett nytt....å jag trodde dom...hihihhihi

Ett underbart tårtfat som var fullt av wienerbröd fick jag av mor & far...
Det innehöll oxå PENGAR som jag ska spendera på........

Växter idag.....vill så gärna ha en pipranka....de ser så gammaldagsa ut..får mig att tänka på JUNIBACKENs Madicken...
Sen några vita stäppsalvier ska det oxå bli + lite till....
~~~~~~
Sen fick jag lite annat smått & gott av mormor, min kära bror & hans familj.....
Å det mysigaste av allt ....ett gulligt telefonsamtal av min käre BROR.....♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
Nilla







13 kommentarer:

  1. Massor med grattiskramar i efterskott!
    Vilka fina presenter du har fått! Ha nu en fortsatt fin vecka och må så gott.
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  2. Vilken Födelsedag!Vilka luriga svärföräldrar du har,men den som väntar på något gott.......
    Smycket var ju såå fint,toppengubbe som kan hitta på en såå passande present.Ha en fin dag.Kramisar Lotta

    SvaraRadera
  3. Du blev ju verkligen rejält uppvaktad! VCad mycket fint du fick!

    Ha en bra tisdag! Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka mysiga presenter du fick.Då blir man glad.Vad kul och köpa växter.Ha nu en mysig tisdag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  5. Hej! MEN oj så mycket fint du har fått!!! Lyckliga du! Ha en bra dag! Kram Christa

    SvaraRadera
  6. Jätte fina saker du fick -det är du värd !!!Kramis /Stina

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar Rosarie..hette det så???...Hur som helst, jättefin. Tårthalsbandet passar ju dig perfekt oxå..=). Ha en trevlig dag, trots det trista vädret. Kram

    SvaraRadera
  8. Och från mig som är lite sent ute... Grattis i efterskott!

    Vi har kört vattenkoppor-fjällen-vattenkoppor nu de senaste tre veckorna, så jag har varit lite onsylig, hör av mig om bytet snar!

    SvaraRadera
  9. Vad mycket fint du fått utav dina nära och kära. Bull smycket var i min smak mmmmmm.........
    Kram Gunde

    SvaraRadera
  10. Vad mycket fina saker du fick på din födelsedag =0)...visst är det kul & fylla år!
    Vilket roligt halsband, passa bra till dig.

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  11. Åh vad mkt fint! Lyckliga du, jag vill oxå ha det där smycket av anna... hon gör såå fina saker:) Vilken lyckodag... kram Tess

    SvaraRadera
  12. Det var mycket fint som du fick.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  13. wow underbara saker du fått!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla