måndag 7 september 2009

~~* BLOGGEN 2 ÅR *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag är det 2 år sen jag började blogga, efter att kikat på några bloggar några veckor så beslöt jag mig oxå för att göra ett försök.
Något jag aldrig har ångrat.
Så många underbara människor jag har fått förmånen att lära "känna" runt om på jorden...
Det är även över 143000 besökare som har kikat in hos mig...*LER*
Inte klokt....!
TACK FÖR ATT NI ÄR EN DEL AV MITT LIV !
~~~~~~~~~~~~~~~
~~* *~~
~~~~~~~~~~~
Detta vill jag fira genom att lotta ut 3 st .....
på vardera 150 kr st...ni bestämmer själva vad ni vill ha för "mumsigt" bakverk ur mitt sortiment.
Skriv bara en kommentar eller flera eller mejla så är ni med i utlottningen.
Utlottningen pågår tom torsdagen 10/ 9 -09
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LYCKA TILL !
♥ ♥ ♥

78 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag vill jätte gärna vinna en mumsig bakelse, tycker du är riktigt duktig på att virka!!!!
    Ha en bra dag!
    Pernilla.L

    SvaraRadera
  2. Förstår inte hur du kan få till allt detta fantastiska. Om jag skulle vinna skulle jag gärna vilja ha en vit bakelse med krona på eller en tårtbit.

    SvaraRadera
  3. Jag vill jättegärna vinna en fin virkad mumsbit

    SvaraRadera
  4. Grattis vad roligt 2år.Jag gillar blogg världen,kunde aldrig tänka mej att det skulle vara så himla kul.Träffar massa människor få insperation massa go,gulliga och värmande kommentarer.Ha en mysig måndag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  5. Åh grattis till alla dina besök! WOHOO Är med och tävlar och har länkat också! Grattis ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  6. Hej!!!

    Jag är så nöjd med den lilla prinsessbakelsen som jag beställde av dig för länge sen. Släkt och vänner har även dem kommenterat den. Den har inte undgått någon ;). Jag vill jättegärna vinna! En liten söt jordgubbsmössa eller mobil till min kommande bebis hade passat perfekt. Smultronstråt är underbart också, ja, hur ska man kunna välja!? Ha en fin dag! Kram Cecilia (anncecilia@telia.com är min mail)

    SvaraRadera
  7. Hej Nilla!
    Tack ör din kommentar o titt hos mig :-)
    Inte konstigt att du har hat många besökare,du är ju otrolig!!!! Åhh chans att vinna, jipppi!! Oj, det låter som jag har vunnit men en chans att göra det är nästan lika spännande *ler* Vill ju ha massor av bakverk i lillans rum som nog är klart om en månad sådär, underbart!! Hoppas, hoppas....
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  8. Grattis till dina 2 år.....jag har din sida på min blogg så att jag snabbt varje morgon ..faktiskt innan morronfikat... tittar in och ser vad nytt du har gjort. Jag har ett kakfat med bakelser och kakor som du har gjort.
    Ser framemot att få något tillskott på fatet. Kram Åsa Ö.

    SvaraRadera
  9. Jag är ingen frekvent "tävlare" för jag vinner ju aldrig, men denna tävlingen kan jag inte låta bli.

    Jag vill ju naturligtvis bli ägare till något av dina fina bakverk och det skulle ju passa så bra, nu när jag är på gång att göra ett litet låtsaskök till sonen.

    Tack för en härlig blogg!!!

    SvaraRadera
  10. Grattis på din 2års dag :)
    Klart jag vill vara med och tävla om ett mumsigt bakverk :)

    Soliga kramar till dig

    SvaraRadera
  11. hihi såklart man vill vara med och tävla om detta, det svåra är bara vad man ska välja, det finns ju så mycket...
    ha det bäst och ta hand om dig och magen
    många kramar från Annika och Julia (den nöjda lilla kunden)

    SvaraRadera
  12. Grattis till dina 2år!
    Och självklart vill jag vara med och vinna en av alla dina godsaker.
    Ha en fin måndag.Kramisar Lotta

    SvaraRadera
  13. God morgon Nilla!!
    vad kul du ville va med i min lilla tävling!
    O sååå klart jag vill va med i din!
    GRATTIS PÅ 2 ÅRSDAGEN!!!

    Mysigt i Lindas lada nedan..härligt gottigt bord du fått till!!

    Ha en fin vecka!
    ~~~Kramelikramis ♥ Mammamillis~~

    SvaraRadera
  14. Grattis på 2-års dagen!

    Tur att du redan har alla godsaker hemma, om du får oväntat besök på denna stora dag.
    En liten lill prinsessa är gärna med och tävlar.

    //KRAM
    ps. har tagit bort "diverse" ur blogg namnet.

    SvaraRadera
  15. Så roligt med två års kalas!! Kul med så många besökare... Jag vill också testa min lycka och vara med och tävla!! Har fastnat för burkhättorna eller varför inte en smarrig bakelse;-)

    Kram Moa

    SvaraRadera
  16. Wow vilken grej att få välja själv bland dina goa grejor, det vill man inte missa, jag länkar redan till dig på min blogg, har samlat mina favoritbloggar där. Har länge tänkt att jag skulle prova själv att virka något men lagt ner projektet igen då det inte är min starka sida riktigt, kanske man slipper fundera på det nu ;o)

    SvaraRadera
  17. Grattis till dina otroligt många beundrare:) jag är ju en av dem:)
    Såklart jag önskar vara med i din utlottning!!!

    Ha en mysig dag

    Kramisar

    SvaraRadera
  18. Jag kollar in varje dag på din blogg och hoppas hela tiden på nya inlägg och bilder på dina bakverk så man blir lite inspirerad :-)
    Vill också vara med och tävla ;)

    SvaraRadera
  19. Eftersom jag inte kommit till skott med att lägga en beställning till dig så vore det en bra start att vinna något så jag blir lite "biten" och sen har du nog en stamkund ;-)
    Kram och tack för en superhärligsmaskig blogg!

    SvaraRadera
  20. GRATTIS på 2 ÅRSDAGEN!
    Var roligt, 143000 besökare, herregud å jag tyckte jag hade många ;-)
    Min blogg firar snart 1 år :-)
    Jag vill jätte gärna vara med å tävla om presentkortet.

    Ha det så gott å hoppas ni har blivit kvitt den hemska förskylningen.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  21. Stort grattis till dina två år med bloggen. Inte ett dugg underligt med alla dina besökare! Din blogg är ju så härligt inspirerande! Jag blir alltid glad och på gott humör när jag kikat in här hos dej :o)


    Varm kram

    Monika

    SvaraRadera
  22. Hej,
    blir glad varje dag jag tittar på din blogg, otroligt inspirerande. Självklart vill jag vara med och tävla om ett av dina smaskiga bakverk!
    /lindaberglind@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. vicky_nordh@msn.com7 september 2009 kl. 13:01

    Grattis till 2 år! jag är en trogen besökare hos dig. jag vill jätte gärna vara med och tävla om ett presentkort. det hade varit så kul att ha något hemma som du har gjort=)

    vicky

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna vara med! :D

    Och grattis till bloggen! ♥

    SvaraRadera
  25. Grattis till 2 år! jag vill gärna vara med i utlottningen! Ha det fint! kram

    SvaraRadera
  26. Hallå där o grattis till 2 år!!
    Tänk vad tiden går fort va!!

    Vilken fint vernisage ni hade..
    Ditt bord var ju helt bedårande!
    Måste också säga att lilla brasan blev otroligt fin...vilken skillnad!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  27. Tack för en helt underbar blogg!!Det är klart att an vill vara med om att vinna dessa fina små underverk. Har själv försökt att börja virka men kommer bara till luftmaskorna hi hi.GRATTIS till dina två år här. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  28. Gratulerar på 2 års dagen... dock var det första gången jag hitta hit för ca 1 vecka sedna och blev mäkta imponerad över alla fina bakverk och annat som virkas fram.
    Är mer än gärna med i utlottningen av presentkort.
    Kramizar och nospuffar

    SvaraRadera
  29. Grattis på 2-årsdagen. Jag vill gärna vinna en rosa bakelse. Är inne & tittar ofta hos dig, du gör så fina saker.
    Hälsningar Lilla Hulda

    SvaraRadera
  30. Jeg vil gjerne være med!! Elsker alt det fine du klarer å trylle frem:)

    ANita

    SvaraRadera
  31. Grattis!!!! 2 år!
    Tror du var bland de första som kommenterade hos mig när jag startade i januari! Undra just hur du hitta lilla mig!
    Klart man vill vinna mumsigheter!
    Kramar Agnetha

    SvaraRadera
  32. Oj vad glad jag skulle bli om jag kunde bli ägare till någon av dina smarrigheter via ett presentkort!

    Tack för en helt fantastisk blogg som inspirerar mig varje gång jag går in och kikar. Får se om jag snart också gör mig av med min bloggoskuld - det finns helt klart ett sug.

    Kram Från Linnéa

    SvaraRadera
  33. Grattis till 2år i rymden.
    Du är en otrolig inspirationskälla för mig.

    Det blir inga svårigheter att välja en gosak fån dig om jag vinner : )

    Kram från Linn

    SvaraRadera
  34. Klart jag vill vara med och fira dig !!!

    ***
    KRAAAM EVA

    SvaraRadera
  35. Grattis till 2 år med bloggen!
    Är gärna med i din tävling. Du är helt otrolig på att virka en massa smaskiga saker!:)
    Kram

    SvaraRadera
  36. Grattis på 2-årsdagen, jag vill gärna vara med i din tävling.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  37. Åh,vill jag så klart vara med. Älskar dina mumsigheter. Hoppas, hoppas, HOPPAS att jag vinner. Eva Axelsson

    SvaraRadera
  38. Hej och tack själv för din inspirerande blogg!
    Självklart vill jag vara med i tävlingen jag med! ha det så gott!

    SvaraRadera
  39. Grattis till 2 års bloggande! Du gör helt galen fina bakverk.....självklart vill jag vara med och tävla om att vinna dessa sötsaker man inte går upp i vikt av ;-).
    Kram Linda

    SvaraRadera
  40. Grattis! Vill ju gärna tacka för jordgubbarna och hoppas jag vinner ett presentkort samtidigt. Kan nog bli fler småbakelser om jag vinner! :D

    SvaraRadera
  41. Grattis till två åringen. =)

    Självklart vill jag vara med i din utlottning. Jag som har slutat med alla dessa godsaker, kanske kan få nöjet att få hem några av dina kalorisnåla bakelser.

    Ha det bäst!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  42. Jag är gärna med och tävlar =)

    SvaraRadera
  43. Du har en underbart fin & inspirerande blogg, Tack för det! Kramar/Ida

    SvaraRadera
  44. Tack själv för en otroligt fin blogg med många läckerheter!!! Klart man vill va med o tävla om ett såååå fint pris.Tack för ATT du finns! Kram

    SvaraRadera
  45. Vilken tur att jag kikade in!! Tänk om jag missat denna tävling. Vill så klart vara med och tävla.
    Supergrattis till alla dina besökare. Ett måste att kika in till dej och dina bakverk. En av de första bloggarna som jag kikade in till. Så många nya trevliga människor som man lärt känna.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  46. Hej hallå!
    2 år?...Helt klart värt att fira. Har kollat din blogg ofta, ofta under sista året fetrsom jag bara älskar att få se vad du hittat på den här gången...Kram på dig och ha det fortsatt bra med bloggandet, skapandet och familjelivet...

    SvaraRadera
  47. Grattis till 2 årsjubileet.
    Åhhh, jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning. Om jag vinner vill jag köpa en SCHWARTZWALD tårta av dig. Helt underbar! precis som allt annat du gör. Tack för all inspiration du skänker.

    SvaraRadera
  48. Hei
    Gratulerer med så mange besøkende;)
    Men det fortjener du,bloggen din er nydelig !!
    Vet ingen som er så god på å hekle som du :)
    Kjempeflink!!!

    Klem Siw

    SvaraRadera
  49. Hej

    oj har du bloggat i 2 år,jätte kul??

    ha de så gott hoppas vi kan ses nångång :o)

    kramelikram Gunilla

    SvaraRadera
  50. nu är de ja i gen Stenvallskan från grästôrp skulle ju vara utrops tecken inte frågetecken jag e ju helt borta men jag va ju på ullared i går så jag får väl skulla på de hihihi!!!
    ha de gött kramizz

    SvaraRadera
  51. Klart man vill vara med och tävla !!

    Hade ju hoppats på att besöka dig och köpa lite kakor, men jag länkar från min blogg och hoppas på vinst :)

    Så mycket fint det var i " ladan " dit måste jag nästa år :)

    Ha en fin vecka
    Eva

    SvaraRadera
  52. grattis på 2 års dagen =)

    Kram Titti

    SvaraRadera
  53. Jag har varit inne på din blogg massor med gånger och beundrat dina verk. Ditt smultronstrå försökte jag mig på igår och finns snart att beskåda på min blogg, men alla vet ju att du var först! Skulle jag vinna utlottningen, skulle jag bli så glad!

    SvaraRadera
  54. hej goa Nilla!

    Först och främst GRATTIS på två-årsdagen.. härligt.. din blogg har alltid varit en av mina favoriter..
    och gulligt av dig att tänka på min Anders.. usch ett styre i´ögat.. ´ryser vid bara tanken
    men han mår bra.. inga nya op i sikte för de skulle kanske bara förvärra.
    I nuläget försöker de bara hålla ögat intakt..
    att det inte ska sjunka ihop mer än vad det gjort.. annars blir det emalj
    han ser i stort sett nada på det ögat..

    och så hoppas jag ju på vinst med... finns ju så mycket hos dig som man bara VILL ha

    ♥kramar till dig, och sköt om lilla magen..
    Ann-Catrin

    SvaraRadera
  55. STORT GRATTIS PÅ 2Års dagen !!!!
    Jag vill helt klart vara med på dena tävling !!!

    SvaraRadera
  56. STORT GRATTIS PÅ 2ÅRSDAGEN !!!!!
    HURA HURA !!!
    Jag skriver en ra å ser hur det går det vore kul att vinna hehehe !!!

    Mvh Peter

    SvaraRadera
  57. Den här tävlingen vill man ju inte missa!!! Vilken ljuvlig blogg, tack för massa härligt ögongodis och inspiration!!!

    SvaraRadera
  58. Hipp Hurra för Nillas blogg ! Klart du har massa besök på din fina blogg . Tävling ja självklart vill ja vinna , Kramisar /STINA

    SvaraRadera
  59. Grattis till din fina och populära blogg!!
    Jag är gärna med och tävlar. Givetvis länkar jag från min blogg.
    Kram!!

    SvaraRadera
  60. Åh jättegrattis! Det är stooort!
    Men så har ju du en underbart mumsig blogg oxå, hihi...
    Jag vill jättegärna vara med i din tävling & länkar!

    Ha det supergott! Kramis Anki

    SvaraRadera
  61. Ååå Nilla så många besökare du haft, fast det förstår jag ju så mycket kul och fint du har att bjuda på. Stort grattis till dig och din tvååring till blogg, hoppas att du fortsätter lääänge till. Jag vill så klart vara med i din tävling.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  62. Å jag vet precis vad jag skulle välja om jag vann ett presenrkort!!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  63. Oj, va många tävlande!
    Jag ska vara med och pröva lyckan i alla fall! :)

    Har länkat till tävlingen i högerspalten på min blogg.

    /Tanja

    SvaraRadera
  64. Åh, grattis på 2 års dagen!
    jag vill jätte gärna vara med så skoj!! Kram petra

    SvaraRadera
  65. Grattis på två årsdagen, jag är gärna med i tävlingen. Du har ju så många fantastiska bakverk.
    Hanna

    SvaraRadera
  66. NU är det min tur att vinna:) Tänk 2 år!! Grattis!!!

    SvaraRadera
  67. Jag blir extremt sötsugen när jag ser alla dina virkade små bakverk. SÅ söta! Grattis till 2år och hoppas du får en lika bra fortsättning :) Nu gäller det bara att hålla tummarna angående tävlingen ^^

    SvaraRadera
  68. Hej Goa du:)

    Supergrattis till dina besökare, men kanske inte så konstigt. Tänk att få besöka ett så fint konditori och även få köpa med sig hem utan att lägga på några exta kilo hi hi. Ha de gott vännen
    Kram sari

    SvaraRadera
  69. Stort GRATTIS Nilla till din underbara blogg som fyller 2 år!!

    Hoppas jag hinner vara med..... i sista sekund!

    Höll ju på att missa allt ju... går ju inte för sig. Jag som älskar dina bakverk!

    Men så kan det gå när man inte håller sig framme...

    Som sagt, allt gott till dig för att du bjuder på så mycket läckerheter! Hoppas allt är bra med dig och de dina...

    Kramar i mängder!
    Willewira

    SvaraRadera
  70. Grattis! Klart jag vill vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  71. Såå kult! Vi har jo nesten bursdag samtidig vi!! Eller bloggene våre da ;0) Her går det med futt og fart om dagen, men kos det også! Håper alt er bra med deg, magen og alle de andre :0) Kos dere!

    SvaraRadera
  72. Oj, hoppas det inte är för sent att vara med och tävla.
    Grattis till två år!

    //Effie

    SvaraRadera
  73. Hej Nilla, Grattis till 2 fina år, och så många besök, wow! Jag tävlar jättegärna hos dig, gör en länk också.
    Håller tummarna håårt..
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  74. Hej Grattis på tvåårsdagen och till så många besökare på din blogg. Det måste vara jätteroligt. Jag vill gärna vara med och tävla.
    gunbritt.johnsson@spray.se

    SvaraRadera
  75. Hhihih jasså du, du skulle vilja ha dom du?? Ja nån vacker dag om jag tröttnar hihi. Vet du vad dom är gjorda??? jag fick veta det igår av en blogg kompis! Kul att veta det tycker jag.Ha en fin dag kram

    SvaraRadera
  76. Dom är gjorda på Lindshammars glasbruk o heter just hjärta enligt min källa hihi! Ja eller hur visst är möblerna vill HAAA men du den prislappen på 15 lakan usch och fyyy! Lite för dyrt för min plånbok! ha det fint! Kram

    SvaraRadera
  77. Hej där!! Nu har jag suttit här i ca 30 minuter och bara åhhaaat mig..åhhh åhhh...herregud va du är duktig...jag vill gärna vinna presentkort hos dig och gör jag inte det så ska jag handla ändå..så det så...:)
    Ha det gött

    SvaraRadera
  78. Många Gratulationer på 2-årsdagen!! Själv har jag en lång bit kvar men jag är oerhört tacksam över att när jag började med mitt, att jag hamnade hos dig! För din blogg är inte bara charmig å för dina underbara söta saker som du gör, utan för att du är en sådan go tjej med mycket varm personlighet! Det är mer än tillräcklig och därför har jag redan vunnit!!

    Många bamsekramar och hälsa lillen i magen att han/hon har en jättegullig mamma/Elin!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla