torsdag 7 januari 2010

~~* VITT & VACKERT *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Julen har flyttat ut för denna gång.
SKÖNT !
Nu längtar jag efter droppande istappar, porlande bäckar, snödroppar i solskenet...




Medans jag väntar så grejar jag hemma.Just nu är jag & fixar i köket.
Vi har haft ett sönderfruset avlopp i köket som resulterade i att hela klickgolvet gick åtpipan..men jag är inte ledsen för det för nu får jag ett vitt TRÄGOLV...hihihihi.
Inget ont utan att det har nått gott med sig.
*LER*





Fick RIS av maken......gulligt va ?
Ja riset var vitt & silverglittrigt....
ME LIKE !
Vad är väl en bukett rosor mot ett VITT RIS...
INGENTING.





Ett par underbara ljuspåsar har jag köpt av min goa vän
Stina....
Se vilken underbar brodyr....!





Tre små söta kronbakelser har jag svängt till mellan varven....hihiii.."mellan varven"..så fyndig jag är....





Flugskåpet har fått nytt innehåll....min vita Ander samling....
Älskar hans porslin......





Ibland kan man göra fynd på TRADERA...men oftast blir dom dyra.Letar efter ett tårtfat på fot...så om nån ser ett så hojta till vet ja...*LER*





~~* ♥ *~~





~~* ♥ *~~




Ha det bäst !
Kör försiktigt !
Kramas ofta för att hålla värmen !


19 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Men oj vad tråkigt med dina golv... eller INTE..hihihi. Vita trä golv rockar fett... Mina e bara lutade å såpade men kommer bli vitmålade om några år när barnen blivit större.
    Fint ris å ljuspåsar :-)
    Här åker julen ut i helgen, det lilla jag tagit fram vill säga..
    Må så gott ♥

    Kramiz

    P.s Hur gör du för att få noter???

    SvaraRadera
  2. Vilken tur i oturen med golvet... Vilka underbara princessbakelser och ljuspåsar!
    Ha ett fint veckoslut!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  3. Och du är säker på att rören frös sönder... ;)

    Skämt åsido... vilken tur att du nu kan byta till det golv du vill ha! :) Även om det aldrig är roligt just när olyckan händer.

    Fina ljuspåsar och underbart porslin! Ska hålla min ögon öppna och se om jag kan hitta ett tårtfat...

    Ha en skön dag!!
    Kram
    Willewira

    SvaraRadera
  4. Så kul med nytt golv ; )
    Så fint med vitt trägolv. Vad fint ris du fått av din snälle make.

    Ha det gott du med!!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Inte roligt att ni fått riva ut golv. Så fina bilder du bjuder på. Nilla

    SvaraRadera
  6. Här fick vi ju inte nån direkt snö förräns i tidsdags...så än är jag inte trött på vintern! Tids nog så...

    Undrar om det fanns någon undermening med det där riset....*hmmmm*asgarv*

    KRAM LILLA MOR!
    Tokan

    SvaraRadera
  7. Vad tråkigt med ditt köksgolv.Men får ju se det positivt.Vad gulliga ljuspåsar.har hon blogg eller känner du henne privat vad söta såna skulle jag villa ha.....Vad gulliga princessbakeler.Vad du kan!!!!!Fint porslin du visar .Hur mår din lille sötnos jr i familjen?Ha en skön kväll vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Hej! Så fint du gör i köket. Och fniss hihih inte kul med läckage men det golvet du beskriver kommer att bli jätte fint. SÅ fina saker du har i skåpet där hihihi har ju också såna men BARA 4 stycken suck hihi! Ha det bra kram

    SvaraRadera
  9. Vilken himla (o)tur med golvet. Vackert ris var det du hade fått. Vem längtar inte till våren nu. Nu har vi haft vinter så det räcker.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  10. Hej Nilla...Hur hinner du med allt? Du kan då verkligen få till det,underbar present av maken.

    Tråkigt med läckaget,alltid är det nåt som måste fixas....

    Hoppas allt är bra med bebben,pussa honom från mig...

    Sköt om dig och familjen...
    kramar

    SvaraRadera
  11. Oj...stackars er som blev tvugna att lägga in ett vitt trägolv...fniss o blink...
    Vilken massa fina bilder du visar..
    Riset var jätte fin..det var ju en rolig idé...bara att leta fram sprayburken...;)

    ha en mysig helg!
    kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  12. Kul att du ska få ett vitt trägolv!Lyx!

    Har sett ett vit tårtfat på fot på CityGross, om den affärskedjan finns hos dig. Det var inte speciellt dyrt. Minns ej pris, men 100-150, har jag för mig.

    Kamar från Camilla

    SvaraRadera
  13. Å så mycket vackert i vitt! Å inte helt fel att få vitt trägolv ;) Hoppas att försäkringen täcker det så att det inte blir nån extra kostnad!

    Stort grattis till EBBE och Gott Nytt År!
    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  14. Det var ju både på gott och ont med ert golv. Söta bakelser du svängt ihop, bara så där. Jättefina fat etc i skåpet. Jag gillar ju också de där. Av nostalgiska skäl. Mys!
    Kramisar!

    SvaraRadera
  15. Hej söta Nilla!

    Tänkte på dig idag, det är ju Lets Dance och då vet jag att du sitter där i soffan med ett öga i stickningen/virkningen och ett på TV:n ;)
    Eller lilla prinsen kanske ersätter handarbetet denna säsong?

    Kram gumman
    Mia

    SvaraRadera
  16. Åhh, vilket fint porslin du har. Vad duktig du är som svänger ihop så fina saker.
    Brr, nu är det verkligen kallt och mycket snö.
    Hur är det med lilla bebis?
    Kram

    SvaraRadera
  17. Så mycket fint du visar.
    Kram
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  18. Hej mina fina NillaPilla, jag har nu legat 1 vecka nockad i nån influensa o mår pyton när ja e frisk igen kommer ja o hälsar på dej o Ebbebebbe Kramen på er //STINA

    SvaraRadera
  19. Kikar in för att jag behöver inspiration.., idétorka men det kliar i fingrarna som attans!!!
    Måndag, ny vecka och nya tag....
    Hoppas din helg har varit lugn och skön.
    Önskar dig en härlig start på veckan...
    Skickar med en massa värmande kramar
    Marianne

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla