tisdag 23 november 2010

~~* JULPYNTNING *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Julförberedelserna håller på förfullt här.Vi ska ha kalas på lördag för Ebbe som redan blir 1år !!! Tänkte då ha så gott som klart med allt julande.Kanske det bjuds på lite försmak av julen ;)




i år fick mina hjärtan hänga på staketen i fönstren...har fått nya fönster.Är så glad, nu slipper jag tejpa igen dom på vintern..ja att bo i ett gammalt hus har sin charm det med, men att frysa är det värsta jag vet.Vi funderar på att skaffa en braskamin.Men har inte riktigt enats om vart den ska stå.
Vi har en värmepump nu & den är totalt värdelös, värmer bara precis under den.DÅLIGT KÖP..ändå var den dyr.


Nu ska jag fortsätta att plocka i lådorna för att se vad mer som ska fram....

4 kommentarer:

  1. Åh så fint i fönstret, och jag säger bara en sak, SKAFFA BRASKAMIN!!! Det är helt underbart! Jag har också en luftvärmepump, funkar ok, men braskaminen är helt oersättlig när det är kallt, det blir så gött varmt av den! Väl investerade pengar! (Fast inte lika kul när veden ska huggas och staplas och bäras...:)

    SvaraRadera
  2. Vilken kul idé med staket i fönstren!
    ja, vi funderar också på braskamin. Fick elräkningar förra året som INTE var roliga.

    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Så fint du har fått till det i fönstret. Vi har braskamin som vi skaffade 2007 och det är toppen.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  4. Va fräckt det var med staketen i fönstren.=D Väldigt kul idé. Me like!!!

    kramkram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla