måndag 9 maj 2011

~~* KONSTATERAT *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Efter 7mån vikt & cm-minskning så kan jag nu konstatera att jag minskar mest i vikt veckan före PMS för att sen öka i vikt under PMS-veckan.Alltså så ska man väga sig veckan före  :) .Så nu blir det vägning i ggn i månaden.Roligare & mer peppande resultat.
Alltså ingen vikt idag...men
- 1,5cm
Tot.-77cm
HÄRLIGT !


Helgen har svichat förbi denna v oxå....hejåhå!
I ljuvligt sommarväder var vi i lördags på ridskolan.Elin är så road av denna sport.T om JAG har fått ryktat & sadlat hästen denna ggn...hihihii...det tar sig ;) Kanske det tom kan bli ridning vad det lider...


Full rulle även denna vecka.Föräldramöte & utvecklingssamtal,3 kalas.Alva ska göra säsongsdebut med BÅGSKYTTET...hejja hejja.Hon har haft ett långt tävlingsuppehåll då hon bytt stil.Tar visst ett tag att öva in.Men nu i sommar väntar SM & NM i Danmark mm mm



Alva mitt i bild med vit t-shirt.....miss u alot !
Love u ! ♥


2 kommentarer:

  1. Det är helt galet vad mycket vatten man kan samla på sig under PMS veckan, själv kan jag gå upp mellan 2-3 kg. Usch och fy.
    Men du är ju så himla duktig som vanligt!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Är det OS-disciplinen som gäller för Alva nu då? Siktet inställt, alltså!

    Duktiga du! Jag har ökat denna vecka alldeles utan PMS, men så har det ju varit mammagala i helgen också. Det var så himla kul! Det kommer att bli av nästa år också om jag har fattat rätt. De tog upp förhandsbokningar igår. Bara att planera in, kära Nilla! (Hon från familjen annorlunda som du hälsat på i Dingle var t.ex. där.)

    puss!
    /J

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla