måndag 7 november 2011

~~* ATT FOTA EN BARNASKARA *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Höstlovet är slut & vardagen börjar igen.Skönt tycker jag.
Alla barnen har varit hemma...lika underbart varje gång det sker.
Vi har inte gjort nått särskilt, bara varit.
Spelat spel & sett på film.Skrattat hejdlöst.Myst.Lekt & busat.
 
 Skulle försöka mig på att fota dom allihop tillsammans...
så här kan det gå......

 Bara en massa trams...


 Tillslut fick jag till ett någorlunda bra kort...beundrar skolfotografer som ska fota en hel klass...


Min mor & far har varit här, vi har firat Alva som fyllt 16år!
men hallå vart tog dom åren vägen.
Samuel som fyllt 14år...lika där...åren flyger förbi.
Lille Ebbe firade vi i förskott som fyller 2 år 28 nov
Passade bra med 16 ljus på tårtan, jag föreslog att Alva skulle blåsa alla ljusen först, sedan Samuel 14 & sist den 2 till Ebbe.Samuel & Ebbe blåste...men inte Alva, hon vägrade ;) 
~~~~~~~~~~

Denna vecka MÅSTE jag....
virka klart en del bes som ligger....
bära upp en massa prylar på vinden jag ska loppa bort till våren...
köra iväg en del urväxta kläder.....
handla....skafferierna är tomma igen!
bara vara mamma,fru & Nilla
Tack för alla gratulationer om vår nya bebismage :)


KRAM Nilla

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Men grattis till ett barn till!!
    Hoppas du mår bra och att allt är väl med den lille/lilla.
    Ha en bra måndag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Minns svårigheten med att fota hela skaran och då hade jag hälften av de du har! Grattis till ännu en liten på g. Härligt med folk som orkar och vill ta hand om sina barn. Tänk att lille Ebbe redan är två!!!

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  3. Tänk att om ett år har du sju barn som ska vara med på samma foto. Men det kommer du att fixa.

    Grattis till den lille/lilla som väntas.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  4. Hej
    Grattis, ett barn till på väg, härligt!:)
    Jag skrev för ett tag sen till dig) på Fb) ang om du ville vara med på vår julmarknad på Gårdsbutiken.
    Det hade varit så roligt om du ville komma och sälja av dina fina saker.
    Julmarknaden är den 27 November på Gårdsbutiken i Strömstad

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder på alla barna!! Vill bara tala om att tiden kommer bara att susa förbi. (Förstår att du redan börjat märka det!!) Mina 3 är 30, 28 och 25. Faktiskt bara den äldsta som inte bor hemma längre. Jag har fått börja njuta sedan 1 år tillbaks på mitt lilla barnbarn också som kommer och hälsar på ibland. Inte lätt att plåta honom heller!!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla