fredag 28 december 2007

Älsklingens julklappar till mig

Idag visar jag vad jag fick av min älskling i julklapp.

Vacker konstgjord orchidee..Helt otrolig den ser så äkta ut...

Lampa från IKEA.Ovanför fönstret har jag en del av barnens jietomtar.de får 1 av gammelmormor/morfar varje år + pengar.

2 st ljusstakar......röda men älsklingen vet vad jag vill ha...se bilden nedan...


Hihihihiih.....är han inte för god ;-)
Tack älskling!!!!!
Älskar dig mest.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
i morgon kommer mina stora älsklingar tillbaka.de har varit på hockeyläger resp. bågskyttetävling.

Jag håller på med projekt hallen.....ni får se bilder i morron hoppas jag.Ska måla taket nu.väggarna ska få sig en omgång till ikväll när barnen sover...hihi...
Vill inte uppleva samma som hände med mitt sovrum *LER*

KRAMAR FRÅN MIG !!!
TA HAND OM VARANDRA!!!






12 kommentarer:

  1. Vilka fina klappar och en sådan smart make som kommer med vitfärg också *S*

    Ska bli spännande att se vad ditt hall-projekt går ut på :)

    Ha en fin dag!

    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Tack

    kram kommer i retur
    vilka klappar Mums....

    jag har ju glömt att visa meina det måste jag ju göra

    ha en bra freda du med

    SvaraRadera
  3. Den ljusstken är så snygg, även i röd! Fast med lite vit färg så kan man ha den framme lite längre!

    SvaraRadera
  4. Å så spännade att få se bilder från ditt hallprojekt! En likadean ljusstake har jag - och den får nog stå framme året om!
    kram ylva

    SvaraRadera
  5. Fina julklappar, och var go han är din man :)
    Kram o ha en bra kväll på er!
    Mia

    SvaraRadera
  6. Din make har verkligen förstått... tihi.... Min börjar så sakteliga han med!

    SvaraRadera
  7. Fina julklappar! En färgburk!! Vilken toppen kille! kram Stina

    SvaraRadera
  8. Såå fine gaver!
    Såå spennende med hallprosjekt!
    Gleder meg til å se bilder!
    Klem!

    SvaraRadera
  9. Vilken gubbe du har alltså...kan han hålla kurser för andra äkta män tro....?

    Fina saker!!
    Lampan har jag ovanför köksön, gillar den mycket.

    Ljusstakarna har vi i TV-rummet, ville oxså haft vita men det fanns bara en kvar så det fick bli röda.
    Fast jag trivs rätt så bra med dom där de står röda och granna bland allt det vita.

    Mycket god smak din kära make har, sprayburken var ju bara så brilliant!

    Må så gott du goa!
    Kramis, Ulrika

    SvaraRadera
  10. Gott Nytt År Vännen!

    Kram
    Dorthe

    SvaraRadera
  11. Åee..så herlige presanger, en snill make har du absolutt.
    Dessuten har jeg blitt kjempeimponert over alt det fine du lager, utrolig flotte saker.

    Her kommer jeg nok innom oftere, men i mellomtiden får du og dine ha et riktig godt og spennende nytt år :)

    SvaraRadera
  12. Många bra presenter du fått, och sprayfärg är ju aldrig fel!!!
    Hoppas att ni har fina mellandagar och njuter av ledigheten! GOTT NYTT ÅR!! Kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla