lördag 15 december 2007

Utmanad.....


Ojojojoj....jag har blivit utmanad av TOKAN I ÄNGLAHEMMET.....hihi...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva/avslöja...men jag gör ett försök:


1.sminkar mig typ aldrig..endast om jag ska på fest, vilket sällan sker


2.Lovade mig själv att gifta mig med Peter "foppa"Forsberg efter mitt första kraschade äktenskap...hihi..!

Inte konstigt att min Älskade Peter är en kopia av honom.Synd bara att han inte har hans konto oxå*LER*

3.Ingick i en trio när jag var liten.3 trallande kusiner som sjöng å dansade för pensionärerna på hemmet bla.Carola fan på den tiden.

4.Gömde mig för en taxibil när jag kört mot rött.Han såg mig å jag trodde han skulle ringa polisen....precis som om han brydde sig.Nytaget körkort kan jag påpeka.Detta har jag haft ångest för i många år...hiihiii.

5.Jag har haft en kort friidrottskarriär....fast rekordet har jag än.Stötte längst i kula när jag gick i 5 an.

6.Jag är en riktig babblare....pratar å pratar....nonstop.

7.Skrattar för det mesta...drar mig inte för nått...roliga historier älskar jag.Bjuder alltid på mig själv..behöver inget innanför västen...hihi.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hoppas att detta blir bra...ingen rolig läsning men håll tillgodo.


Idag har jag julgodistillverkning.

bilder kommer i morron!
KRAMAR I MASSOR

4 kommentarer:

  1. Det er jo skammelig billig, det du viste i forrige innlegg!! Ellers er det moro å lese fakta om bloggere! Syns at jeg blir litt mere kjent med dere!!
    God lørdagskveld! KLem Anita

    SvaraRadera
  2. Det var viktig information som du delger oss ute i cyberrymden!
    Men eftersom du inte behöver något innanför västan för att bjussa på dig själv så undrar jag hur det kommer sig att du inte går på fester...vilken tillgång för värden eller värdinnan alltså;-)
    Längtar till bilderna imorgon...fresterska!
    Kramar/Birgitta

    SvaraRadera
  3. Halli hallå!!!
    Var köpte du ditt fat ? Ett sådant som jag har i våningar?? Det är så många som frågar var man kan få tag på det!! Köpte du det i år? Kramar Malin

    SvaraRadera
  4. Jaaa, lucky you tokfia!!! Ha-ha... =)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla