tisdag 19 februari 2008

Idag har jag fått en utmaning av Mamma Millan.
hon vill att jag ska virka en rosa cupcake som hon bakar.
Så det ska jag sätta virknålen i idag!
Visar er resultatet i morron.
Mamma Millans underbara cupcakes
***************

Här har vi en litet hörn i hallen som är klart.till helgen ska vi åka till Göteborg & hälsa på några vänner.Passar även på att gå in på IKEA när vi ÄNDÅ åker förbi..hihihi..
Behöver ha några förvaringslådor mm.
Bordet köpte jag hos svärföräldrarnas loppis för 20 kr.
spegeln fick jag av min gulliga svåger...ni vet man lägger huvudet lite på sned å säger oj så fin spegel...ska du ha kvar den...?
Näe du kan ta den om du vill...får man till svar.*LER*
*******************
GRATTIS KINA !!!
På din födelsedag....paket kommer på posten imorron...
;-)
*********************
Puss å Kram på er !!

17 kommentarer:

  1. Så spennnende å se! Cup cakesene altså! Syns det er veldig lurt med den kofferten foran sikringene!! Gangen dine er blitt såå flott!
    Nå skal jeg rusle en tur til mine foreldre! Skal snoke litt i mammas stoff skap!
    Ha en strålende dag!

    SvaraRadera
  2. Men så fint du har gjort det i hallen och vilken tur att du fick spegeln den är så vacker....

    Ska bli spännande att få se dina Cup cakes....

    HA´det så gott!
    Miamaria

    SvaraRadera
  3. Det kommer du att klara galant! Du är såå duktig vännen!

    Kram
    Dorthe

    SvaraRadera
  4. Jisses så fina bakverk du virkar. Ska bli spännande att se cupcakesen

    SvaraRadera
  5. Hej hopp!
    Va spännande och se hur det virkade bakelserna kommer se ut... Mamma millans bakade ser ju ut som prinsess rosa drömmar. och du som är så flink med virknålen, gör en ju så himla nyfiken.

    Kramis Caroline -<@

    SvaraRadera
  6. Vilket häftligt litet hallbord! Det gillar jag :)

    Kram.

    SvaraRadera
  7. Vilken fin hall!! ...och fin spegel..!

    Stor kram/ Annie

    SvaraRadera
  8. Åååh vad spännande att få se rosa cupcakes! Dina ballerina blev ju för underbara, jag gillar att äta dom också... inte dina hemvirkade förstås (det blir nog lite luddigt) utan de riktiga...
    Så snyggt det blev i hallen!
    Grattis till 15 kg! Wow!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  9. Hihi..kul att du antog min utmaning!!Ska bli spännande att se hur de blir!!!...

    Söt spegel..ha det så gött i götet då...vill med till Ikea..vill alltid till Ikea!!!

    Kram Mamma millan a lá cupcake!!

    SvaraRadera
  10. Lilla virkeskan, detta ska bli spännande att se!!! Millans cupcakes går inte av för hackor inte!!! Men du fixar detta galant är jag övertygad om!!

    Ååhh Ikea...vad skoj, VILL oxså dit!!! NU...helst i går!*fniss*

    Ha det gottigt!

    Kram
    Ulle Bulle Tokan

    SvaraRadera
  11. Bara jag igeeen....det man inte har i huvudet...Vilken FIN spegel du lyckades få med snett huvud och sött leende!

    Ser jättebra ut i hallen!Ser att proppväskan fick behålla färgen*lustig*.

    Kramis igen

    SvaraRadera
  12. Hej här har det hänt saker vill jag lova ,ballerina är ju bara för fina,alltså du är ju helt suverän tjejen! å vikten sen då jag är impad ,BRA gjort!!!!!
    nä det gick inte att varken deppa ifred el stänga blogg mer er i hälarna ha ha ,Så jag fortsätter å plåga med min blogg /kram lisbeth

    SvaraRadera
  13. Så fint det blevi hallens hörna!!!!

    Ska bli väldigt roligt att se dina rosa cupcakes sen! är säker på att de blir lika fina som allt annat du skapar med virknålen!

    Ha det gott! Kram!

    SvaraRadera
  14. Fint du har gjort i hallen!
    Tack för kommentaren om min skänk, det värmer :)

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Tack för din kommentar!!
    Nu är maginfluensan över i Lyckebo!
    Så fina cupcakes, hoppas dina blir till försäljning!

    Mysig hall!!! Så underbar spegel/svåger :-)

    Ha det bäst!

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  16. Å så spännande & vilka fina cupcakes :)

    Nu har jag mailat en beställning till dig! Du gör sååå mycket fina små godsaker så jag blir helt tossig ;)

    Kram! /Jes

    SvaraRadera
  17. Ja, den utmaningen klarar du hur lätt som helst.
    Fattar inte hur du kan ......virka!
    Dom är verkligen söta dom små bakelserna.

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla