måndag 4 februari 2008

Vägning !!!
- 1,7 kg
Nu har det lossat lite igen...skönt
Var och inhandlade lite nya kläder igår.Byxorna trillar av mig nu....hihihiihiiii.
*************************
idag kommer det en bild från ungdomarnas rum.
Lite små fix är det kvar...Filtarna jag köpte räckte bara till halva sängen så det får bli ett par till å sy ihop.
Några kuddar ska oxå på plats i sängarna.

Åter till virkgarnet nu....har såå många ideer som ska bli verklighet nu...vi får se hur det blir med det.
**************
KRAM

16 kommentarer:

  1. Vad kul ATT VARA TVUNGEN att shoppa nytt pga. man blivit för LITEN för sina kläder!
    Det måste vara hur kul som helst!
    Stort Grattis och Många Kramar!

    Ps. Ska bli spännande med dina nya virkidéer!

    SvaraRadera
  2. Kjempefint og ungdommelig rom! Tenker de blir fornøyde!! Du hekler og hekler! Utrolig flink! Jeg har ikke fått tid til å prøve oppskriften din, men det kommer!
    Du må bare sy deg en Tilda! Er så lett bare du følger oppskriften!!!
    Ha en god dag! Kjempebra vektnedgang! Aplaus!!!
    Klemmer fra ANita

    SvaraRadera
  3. Gratulerar....
    Du är så flitig på att göra inlägg!

    Här var det också svart och vitt himla bra det blir......

    HA´det så gott!
    Miamaria

    SvaraRadera
  4. GRATTIS vännen till -1.7!!!
    Mina påskägg är tyvärr inte till salu, det är fler som frågat hihi, kanske borde göra ett "gäng" och sälja...
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Oj! -1,7kg Det var inte dåligt! Grattis till det! Hur mycket är det totalt nu egentligen? Härligt att få köpa lite nya kläder...
    Så fint ditt proppskåp är! Det var ju en jättebra ide!
    Och jag tar gärna en fika, med en hemvirkad kanelbulle... Du kanske skulle öppna ett fik för bantare...där du serverar dryck och hemvirkade bakverk? Det tror jag skulle gå jättebra!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  6. Grattis, kul när det går på rätt håll. Dessutom nu när solen börjar titta fram så blir det lite roligare och ge sig ut på en promenad.
    Har missat lite inlägg såg jag. Smart och snyggt, de du gjorde med proppskåpet. Skall bli spännande att se lite fler bider infrån barnens rum!
    KRAM på dig!

    SvaraRadera
  7. Så duktig du är!

    Rummet ser ju ut att bli jättefint.
    Borrade du upp gardinstången i taket?

    Skulle vilja göra något liknande i barnens rum... men vet inte om jag törs då vi bor i hyresrätt. Det går ju inte så bra att möblera om sen antar jag...

    Kram
    Cattis

    SvaraRadera
  8. Ej igen!! Kul att du kika in...Tack för kommentaren!!!

    Du skall absolut inte känna dig som en loser!!!
    Man gör så gott man kan, o man kan ju inte vara överallt!! Man är ju ingen övermänniska...

    Kan känna att det kan bli lite mycket här ibland...barnen är väldigt aktiva...och det kan stå en upp över öranen ibland...Man tänker, men jag då...när ska jag få hinna med det som JAG faktiskt gillar...
    Svårt det där...
    Men du har ju 5 barn, Heregud...du har ju nog med bara det...O Så skönt med en ICKE sportintresserad man...min är helt galen i det!!

    Ha det bra... Fint rum de har!!
    VI hörs!!KRAM

    SvaraRadera
  9. P,s.Glömde säga ..grattis till viktminskningen...min "minskning" går inte så bra just nu...Hmm!!

    Också glömde jag tacka för gratulationen, blir så glad av all som grattar...så roligt!!

    SvaraRadera
  10. Stort grattis! Vad du är duktig som kämpar på! Det blir ju jättefint i deras rum!
    Ha en bra vecka! Kram, Carina

    SvaraRadera
  11. Men skruttan va du är duktig!!!
    Det är ett angenämt problem när kläderna trillar av en så man blir tvungen att köpa nytt.
    Rackarns vad du pysslar......jag blir aldeles matt och fattar inte hur du hinner med allt.
    Bullarna är jätte läckra och barnens rum blir ju toppen...
    Ditt proppskåpsskydd är ju helt fantastiskt.......vi kanske ska slå oss ihop och starta proppskåpsskyddstillverkning du å jag....fniss...
    Ha en härlig kväll nu!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  12. GRATTIS!!! Du har så beundransvärd, det går ju framåt för varje vecka!

    Massor av fint pyssel att kika på också! Kram!

    SvaraRadera
  13. GRATTIS!!!! Vad roligt! bevisar verkligen att man inte ska ge upp när det inte går riktigt så fort som man önskar. Roligt att köpa nya kläder förstår jag!!! inte så roligt att köpa nya kläder när det går åt fel håll, men detta fantastiskt! Fortsätter du så här så kan det bliiii dyrt klädkonto!*tihi*

    Stora barnens rum blir ju bara så bra! Svart och vitt är ju inget som direkt går ur mode så där heller.

    Ja vad ska det bli nu för något? här börjar byxlinningen sitta lite fööör hårt...fast iofs inte av dina ljuvliga bakelser utan av dom som finns i affärerna och verkligen går att äta...alltså självförvållat. Men det är så gott..

    Ses imorrn!
    Kramelikram
    Ulrika

    SvaraRadera
  14. Kul med minuskilona! Jag håller tummarna - hela tiden :-)

    Kram

    SvaraRadera
  15. Grattis!!
    Du är bäst!!!
    SÅ rolig anledning att köpa kläder...nästan precis tvärtom för mig just nu..:( men nu ska det bli ändring på det!
    Jättefint i ungdomarnas rum...du är så himla pysslig att jag häpnar!

    *pssst* nu har jag tagit bort min blogg...kändes rätt. Men jag kommer naturligtvis att fortsätta smyga runt här o kolla läget!!
    Tack för en kort men ack. så rolig resa!
    Mina största kramar till dig!

    SvaraRadera
  16. Hej Goa Du!
    Du är ju makalöst duktig! 1,7 kg??? Inte lite det....och jag förstår att du var tvungen att köpa nya kläder.
    Stort GRATTIS till dig Vännen!

    Kramar
    Dorthe

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla