tisdag 11 mars 2008

ALVA tog GULD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alva sköt till sig ytterligare ett guld i lindome i helgen.
hon tävlar i Dk 13
Års bästa presterade hon... 536 poäng
Grattis min lilla gumma !!!
Du är bäst !
Älskar dig, glöm aldrig det!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Här kommer några loppisfynd.

Sockerskål....använder inte socker
Gräddsnipa.....inte det heller används men vad gör väl det.de är ju fina att se på..hihihi


Ljusstake för blockljus...som blev ett pralinfat.
Hade en trasig glasampel...å vips blev det en kupa .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Denna fina lampa låg i fyndlådan.
passar perfekt i hallen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu på morgonen har vi varit på BVC med hela klanen.
Spruta stod på programmet.Inte roligt.....men lile Emil tog det ganska lugnt.
Det är väl bara en annan som mår sååååå dåligt varje gång.
Nästa vecka väntas tandläkaren för hela klanen Sandin...
ibland känner jag mig som i sällskapsresan när de ska ta passfoto...hihihihi...
in...ut...in ..ut en efter en.
men det är skönt när de kan ta alla på en gång så slipper man fara omkring.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
MÅ gott mina vänner!



13 kommentarer:

  1. God morgen!! Gratulere med datteren! Jeg har forresten vært i praksis på MVC i dine trakter!! Husker jo ikke nå hva det het der, men.... Bodde hos en jordmor i Kæmpersvik!! Ha en nydelig dag!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Alva!!! Vilken supertjej alltså!!

    Sällskapsresan....hihi..skulle gärna vilja se er in och ut hos tandis t ex....fniss ankmamman med alla ankbarnen efter.

    Fin lampa i fyndlådan!!! Jag vill åxå ha en fyndsvärmor!!!!*snyyyyft*
    inte alls avis....jag? avis näää..hu så hemskt!

    Ha en bästis dag min goa Pernilla!!
    Luv you too...

    Kramis
    Ulle Bulle Tokan med Avis till efternam*hihi*

    SvaraRadera
  3. Men du är ju bara för underbar!

    jag tänker ofta när jag läser dina komentarer hos mej
    meeen nu har hon tagit sig tid och plitat ned en kommentar hos mej
    I G E N
    Tack glädjespridare där

    SvaraRadera
  4. Jippie!! Jippie.. Va roligt..hon är duktig, det må jag säga.. och du är duktig på både att fynda mängder och virka, hi-hi...=) Hittade du en ny golvlampa eller en gammal? Jätte fin!! =) Köper gärna ett par äggvärmare med ros på till min order!! Ha det bäst vännen..pussiluss Malin

    SvaraRadera
  5. Grattis ALVA!!! Du är GRYM!
    Kramar
    Mia
    Ps jättefina loppisfynd som du har gjort Pernilla!

    SvaraRadera
  6. Grattis till din duktiga dotter! men det verkar ju väldigt praktiskt när man kan fixa alla ungar på en gång!! Mängdrabatt kanske ni får==???? Ha en bra dag Kram STina

    SvaraRadera
  7. Sicken tuff tjej!!! Tack för din kommentar! Hi hi, kan tänka mig att det är fullt upp som 5 barns mamma!
    Fina fynd och ideer du visar!

    ha en bra dag!
    Kramiz Vitating

    SvaraRadera
  8. ETT STORT GRATTIS!!!!

    Men att vad kreativ du är. Jag bara sitter och gapar. Det verkar som att för varje gram fett du blir av med så fyller du på med lika mycket kreativitet. Grattis oxå till vågens pil neråt. Jag ska fortsätta beundra dina vackra skapelser.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. God Kvällsingen!!!

    S gott med lammkött då;) hihi

    Var på Italia...mest för förrättens skull!!

    Grattis till Guldet,,vad kul...kan tänka du är en stolt mosra nu!!!;)
    Så duktig hon är!!

    Så söt pralin skål!!
    Ha en go kväll!!
    ~~♥ Mille Mamman ♥~~

    SvaraRadera
  10. grattis till alvas, oh vilken prestation! härligt du beskriver när ni ska till bvc, sällskapsresan, hihi! vilka loppisfynd, oh dina bakelser......kram lotten

    SvaraRadera
  11. Gratulationer till Alva och hennes guld!

    Miamaria

    SvaraRadera
  12. grattis Alva!!
    fina fynd, vad kul när de får en liten annan användning, det var ju ett superbra pralinfat!

    jag fnissade så åt det du skrev om Sällskapsresan, jo det känner jag igen :-)
    Kram
    S.

    SvaraRadera
  13. Börjar fnissa när jag läser att ni är som familjen i Sällskapsresan..hi hi.... Men det måste vara praktiskt att vara alla samtidigt!
    Grattis till dotterns vinst!
    Här väntar marknad idag.....hoppas på nåt kul inköp!
    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla