måndag 3 mars 2008

Hejsan !
Nu ska ni få slippa att titta på mig för ett tag...
TUSEN TACK FÖR ERA GOA KOMMENTARER !
Det värmer så gott ska ni veta....
Idag är det måndag å vägning....-1,5 kg
Alltså fortfarande 15 kg.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I fredags blev det ....
CHOKLADTOPPAR !!!

Var på loppis i lördags å hittade bla.dessa små ljusstakar.
Tyvärr hade jag inga ljus som passade.


och denna fina tennskålen som står på bordet med en STOR hemtrevnad i.

Uppe på hemtrevnaden har jag en god tårtbit från UNIK kollektion(Älskar sött MALIN)
Det blev några fler inköp men de får ni se en annan dag.
nu måste jag återgå till min virkning.
KRAMAR I MASSOR TILL ALLA ER SOM TITTAR IN HOS MIG !


16 kommentarer:

  1. Vilka fina chokladtoppar! :)

    Har precis kommit hem från min morgonpromis och när jag kikar in här hos dig och ser hur bra det går för dig med din viktminskning blir jag själv ännu mer peppad! Tack!!

    Ha en toppenbra vecka!
    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Åh vad du är duktig jag är så imponerad av dig! *KRAM*
    Vad kul att se dina nya skapelser också...mumsigt gulliga!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. Har läst om PennysHouse här och där, men nu först har jag hittat hit. Oj, så fina bakverk du virkar! Kan hända det dimper ner en beställning av mej så småningom...:O)
    Trevlig vecka!
    /Mia

    SvaraRadera
  4. Gomidda!!!
    Kan bara säga GRattis!!
    Grattis i dubbel bemärkelse, både tiil förlvningsdag o viktnedgång!!!!Så KUL!!!

    O mer läckra bakverk...tror jag dööör...du är ju helt otrolig!!!!
    När öppnas konditori???

    Ja hoppas du inte frös allt för mö vid brevlådan!!!Ska fixa här nu...stockholm kom lite snabbt o oplanerat..hoppas du förstår dröjsmålet!!Men ägget kommer!!

    Kul att äntlign få ett ansikte till Pennyshouse o Pernilla!!
    Känns bättre att skriva när man vet vem man skriver till ju!!!

    Ja mello var ju bra..perelli var ju kanon, gillar inte henne annars, men tyckte han var kanon...utom frillan då..

    ha en härlig dag!! Millan

    SvaraRadera
  5. Vet ikke hva jeg skal si lenger jeg!! Men du er UTROLIG!!! Hvis du kikker inn hos meg, får du se en liten smakebit av mitt nye hekleprosjekt!! Ha en produktiv dag videre! Klemmer fra Anita

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga chokladtoppar! och så mycket annat fint du har fyndat också! Det syns stor skillnad med din viktminskning! Du är så fantastiskt duktig!!!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  7. Ett stort GRATTIS till viktminskningen! VErkligen kul för dig. Ljusstakarna var ju super snygga, lite annorlunda!

    SvaraRadera
  8. Vilka söta chokladtoppar. Du är ju helt makalös med virknålen ju! Det är många finfina smaskiga saker du virkar. Kul att kika runt här.

    Ha en trevlig dag! Kram Biggan

    SvaraRadera
  9. åh vad du e duktig
    Massor
    keep up the gooooood work

    SvaraRadera
  10. Hej Pernilla!!
    Tack snälla du..
    Men vad du är duktig har du gått ner 15kg..det var inte illa..
    Vad kul att du tittade in till mig kommer att följa dig nu och se vad duktig du är..
    Jätte fina bakverk du visar kan jag ta en tugga....
    Hade gott!! Kämpa på!!
    Hörs snar igen...
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  11. Ha-ha..Tack!! du e ju för goe!! Smarrigt läckra chokladtoppar du gjort!! Kan du virka allt eller? ti-hi... Vi ska oxå göra en altan till sommaren...en med tak och en utan =/ !! Vi får väl se om vi kommer i gång, ha-ha...Varorna trillar in här pö om pö inför öppning, riktigt roligt!!Har lossat två pallar i dag. Visar framöver..pusselipuss Malin

    SvaraRadera
  12. STOR eloge (heter så) för din viktminskning!
    Dina virkade bakverk är alltid lika underbara att beskåda.
    Trevlig kväll
    /madelene

    SvaraRadera
  13. Så söta chokladtoppar! Va duktig du är som gått ner så mkt!

    SvaraRadera
  14. Å så mycket fint - som vanligt vännen! Så mysigt att titta in här så ♥

    Kram Jes

    SvaraRadera
  15. Man skulle vilja stoppa alla dina bakverk i munnen som du gör. Chokladtopparna såg verkligen riktiga ut.
    Kram/Mamma C

    SvaraRadera
  16. Så många goda bakverk...man blir frestad...beundrar dej för dit viktras....duktiga du

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla