fredag 2 januari 2009

~~* JUL & NYÅR *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu är jag så sakta tillbaka.....alla mina älsklingar är här så jag bara njuter nu!
Maken är hemma några dagar till, så bloggandet börjar efter trettondagen.
T.o.m virknålen vilar lite...hihihihi..men bara lite....!
Tänkte visa er lite bilder från vår jul.......men först kommer nyåret

Bara en bild från nyårsnatten...strax innan 12 slaget.
Vårt sovrumsfönster.

tomten kom med några paket.resten fick Alva läsa upp...tomten hade ju många som han skulle besöka.

Här har vi Peters farbror Ove.han är min klara favvo...så mysig!


Denna fina skylt fick Ove av oss för att ha på rullatorn!



Lekande barn...i väntan på att få åka till kusinen å öppna mer paket.

Jag & lille Alvin...nästan såå man blir lite sugen igen...*BLINK*


Denna fina tomten kom till oss på kvällen...han hade inte så bråttom.
Julaftonskvällen mystes hos Svägerskan med familj.


Bröderna Sandins Entreprenad AB......lyckad julklapp!

Hela barnaskaran dagen efter........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
Nilla
Ska försöka hinna med att besöka några av er varje dag......
Vi har börjat riva på övervåningen igen......längtar tills det blir klart.









19 kommentarer:

  1. Vilken mysig jul ni har och haft!!
    Förstår att det är härligt med alla barn i huset. Särskilt som de inte är där jämt...
    Barnen är ju våra ädelstenar och de vill man ju helst ha nära. :)

    Vill önska dig ett underbart 2009!
    Hoppas att året får innehålla många drömmars uppfyllelse och mycket glädje!
    Tack för att du finns, Nilla!!

    Många kramar
    Willewira

    SvaraRadera
  2. Nilla, Nilla!!!
    Vilken härlig jul med alla Dina "diamanter"
    (det kallar jag våra barn) jag känner glädjen när jag ser alla Era bilder, jag ler & får glädjetårar i ögonen...

    Här har julen varit härlig & nyår väldigt lugn = skönt :)

    Nu välkomnar vi 2009 med många härliga möjligheter...

    Pussar & Kramisar från mig
    //Siv

    SvaraRadera
  3. Åh så underbara bilder du visar!
    Det är verkligen barnen som gör julen till det där lilla extra.
    Måste säga att jag gillar Oves julklapp lite extra :)
    En riktigt god fortsättning på det nya året.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  4. God fortsättning, kära Nilla!

    Kramisar
    Flisan

    SvaraRadera
  5. En riktig god fortsättning till dig och familjen.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Godt nytt år :)
    Så ut som dere kosa dere masse :)
    Tøfft med navn på rullatoren da..
    Koselige bilder!

    Klem Siw

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt gäng med ungar! Och flera tomtar kom på besök också!!
    Det är bra att du tar tid för familjen! Jag har nog blivit lite manisk när det gäller bloggandet:)

    Kramar!

    SvaraRadera
  8. God fortsättning....åhhh va jag gillar purple rain med lars kristerz som du har i spellistan, de e allt en riktig bugglåt....
    ha de bra
    kram camilla

    SvaraRadera
  9. Vad mysigt med alla barnen. Det hör julen till med alla glada barn. Mina är vuxna nu, tiden går ju alldeles för fort. Men i Mars skall jag bli farmor (fy vad gammalt det låter) så till nästa jul blir det spännande med små tindrande barnaögon.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Hej! Tack Nilla! Allt är inte klar ännu, har massor av idéer men kan inte utföra allt riktigt ännu. Saker ska upp på väggen, måste hitta nåt snyggt först men som det ser ut nu är jag faktiskt rätt nöjd. Å förresten vilken snygg blogg!!!! Kram Christa

    SvaraRadera
  11. Hihi! det var en tagen barnaskara efter allt firande!

    Fina julklappar! Jag gillar nog Oves mest!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  12. Hej söta Nilla!

    Men vad mysigt ni har haft!

    Hihi vad läckert att Ove fick sin egna skylt till rullatorn, perfekt!

    Vad fin du ser ut i håret, har du klippt dig kort?

    Hihi kan tänka mig att virknålen behöver vila lite den med, den har ju glött nu hur länge som helst *hihi*

    Kram goa vän!!!
    Mia

    SvaraRadera
  13. God fortsättning på nya året min vän !
    Vi har kallt så det är gott att få vara inne i värmen,ja jag stickar på mina sockar ,är helt såld på det nu ha ha.men lite sugen på att virka få se om det blir mormors rutor i annorlunda tappning ,mysiga julbilder du visar.Härliga goa ungar ,ha det gott kram Lisbeth

    SvaraRadera
  14. Tjenixen!!

    Tror oxå att det blir ett bra år!! =)
    Jodå jag slängde in lite grönt kvällen innan bara för att jag skulle hi-hi....

    Vad gör man inte?? =) Satte in pengar till dig i går..

    kramar i massor och god fortsättning!! Malin

    SvaraRadera
  15. Vilken gullig "hög" med ungar du har !!!
    Ha det så bra !
    Kram stina

    SvaraRadera
  16. Hej vännen!

    Ni verkar ha haft mysiga helgstunder tillsammans.

    Vad myyysigt med alla hemma

    :D

    Bara att fortsätta njuuuta

    Kramar Lena

    SvaraRadera
  17. Så kos å få se litt av deres jul!! Fin gjeng du har!!! Kos deg i hverdagen også! klemmer fra Anita!

    SvaraRadera
  18. Så mysigt det ser ut! Vi brukar också ha en sån tomte som kommer med varsitt paket, resten ligger redan under granen. Hunden var den förste som fick paket av tomten, det gillade han;-)
    God fortsättning!
    Kram från Vallentuna

    SvaraRadera
  19. Hej tack detsamma...o vilka mysiga vårbilder..jag älskar tulpaner..:)..Ja visst är Scotts bra...o inte tokiga att titta på heller...Kram i kylan...Sussie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla