lördag 24 januari 2009

~~* PENNYGATE *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag har vi riktigt busväder här, men det är det väl i resten av landet oxå .
Skulle iväg på loppis men det blev till att stanna hemma istället.
Imorgon bär det iväg till IKEA för att inhandla lite saker som vi är i behov av.
Plus ett nytt köksbord som vi hittade på BLOCKET.Det blev mitt för 500kr istället för 2400kr...billigt eller hur.Bilder kommer en annan dag.
3 nya cupcakes har det blivit oxå...ala Leila bakar.....
färgen ljuger lite...dom är mer turkos.
Finns i en butik nära dig......
*BLINK*




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen måste jag bara visa dessa sötnosar som jag köpt av....
Susanne med bloggen UNDERSOLEN


Så söt kanin med en cupcake...passande eller hur....*fniss*

Sen kom det en PIPPI oxå.....älskar henne!
Besök nu Susanne om ni nu inte redan har gjort det...hon skriver så underbart & virkar bedårand saker.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
-----<---<<--@
Nilla






9 kommentarer:

  1. TACK! Du är så himla snäll och skriver så fint.

    BEDÅRANDE cupcakes! Man blir helt matt när man ser dem! Underbara!

    SvaraRadera
  2. Här är det oxå skitväder. Vilken tur med köksbordet. En tripp till IKEA då blir det många påsar :-) Så söt kanin, ska kolla in hennes sida.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Hej goa bloggis!!
    Jag är hos syrran, självklart lånar jag datorn ;) genast måste jag kika in till Dig!

    Vilka godingar Du skapat igen oxå ser jag att Du har gett mig en award - Tusen Tack, värmer så gott när jag vet att Du tänker på mig ;)

    Jag blir jättenyfiken när jag läser att Du har köpt ett bord... oxå skall Du iväg för att shoppa på IKEA - kul alltid hittar man något!

    Idag har vi varit ute för att heja på Noel hockeylag & sedan åkte vi för att heja på Luleå Hockey - hela dagen i hockeys tecken, nu är vi frusna & sitter med varmt te & en sprakandes kamin.

    Jag tror nog jag skall låna hem syrrans laptop så jag kan fixa ett nytt inlägg till Måndag morgon :) vår Dator är iväg skickad både moderkortet & hårddisken var kaputt, jag har nog bloggat för hårt ;)

    ps/pippi var supercool!
    Sköt om Dig & familjen
    Kramis i massor...

    SvaraRadera
  4. Hej rara du o tack så jättemycket för awarden...gulligt av dej...bedårande bakverk som vanligt...hoppas det gick bra o fixa med pojk rummet i helgen...Kram o fortsatt trevlig helg...Kram Sussie

    SvaraRadera
  5. Hej rara du o tack så jättemycket för awarden...gulligt av dej...bedårande bakverk som vanligt...hoppas det gick bra o fixa med pojk rummet i helgen...Kram o fortsatt trevlig helg...Kram Sussie

    SvaraRadera
  6. Tänk att du alltid ska fresta oss med så goa bakelser!
    Imorgon ska vi också till IKEA! En ny byrå till sovrummet ska införskaffas!

    Kramen!

    SvaraRadera
  7. Bedårande virkade ting! Så söta dunderhonungsburkarna var dessutom! Jag ligger nerbäddad, sjuk i influensa o mår skit!
    Ha det bra!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Sååå fantastiskt fina:)
    Kram sari

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla