måndag 30 maj 2011


~~* CUPCAKES *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ännu en helg till ända....pjuuuu va tiden rullar på.Här har vi 6 skoldagar kvar till avslutning.Härligt!Hoppas bara värmen kommer oxå.Har faktiskt fått hänga fram min vinterjacka igen.
I helgen har Elin haft barnkalas.Härliga ungar som kom.Elin bjöd i år dom som hon vart på kalas hos under året.En härlig blandning av pojkar & flickor.Usch det är så svårt det där med bjudningar.Men så fick det bli.



Chokladbollar,dammsugare,drömrulltårta,noggertårta mm ingick oxå på kakmenyn



Köpte färdiga kalaspaket på BILTEMA till ett bra pris.



Cupcakes stod på önskelistan så det var bara att göra.
Barnen var helt överväldiga över dessa.


Gjorde det enkelt för mig.Köpte storpack av färdiga muffins.
Gjorde krämen av philadelfiaost,florsocker....mums!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vågen denna vecka visade på -2,9kg !!
Ett steg närmare mitt mål :)
'

5 kommentarer:

  1. Det ser VERKLIGEN gott ut! :)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. WOW vilket smarrigt bord. Duktig du är på att baka. =) Ja du när man har som mest jobb brukar det bli så för mig att nåt går sönder! NU är även kameran det suck. Ok då får vi vänta ett tag med bilder från din underbar shop. KRAM

    SvaraRadera
  3. Smarrigt var ordet! Det ser görgött ut! Och så du då, som lyckas med minus fastän du har haft fullt med godsaker omkring dig under helgen! Galet!!!!

    Och som jag redan svarat - om jag kan är jag hjärtans gärna skålfröken åt er!

    puss och kram, amalgam!
    /Jennie

    SvaraRadera
  4. Oj vilket bord, hade inte varit fel att ha de hemma nu vid frukostbordet ;)

    SvaraRadera
  5. Men jisses, hur bär du dig åt!? -2,9 kg på en vecka när du redan gått ner så mycket?? Själv står jag still på samma vikt, det är såååå trögt just nu :(

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla