tisdag 10 maj 2011


~~* SILVERBRICKOR *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kan man inte få för många av.....jag använder mina till tallriksunderlägg vid finare dukningar.


Tallriksserien i glas från Ander/Lindshammar är en favvis.Har ljusstakar,skålar,smörbytta...saknar TÅRTFATET.Ut på jakt.....

Vinglas i silver samlar jag på..älskar dom!

Mina två äldsta kusiner fick sånna när dom fyllde år under många födelsedagar...avis som 17 var jag, men nu har jag egna....


Fyndade silverbrickor på loppis för 5kr st


Kryddställ (5kr) fick agera ägghållare i påskas.



Smörkylare (30kr) fick jag äntligen tag på....eller är det en...


oooops....SNUSKYLARE...??
Antingen barnen eller maken som försökte spela mig ett spratt....hihiii

5 kommentarer:

  1. God morgon vännen,vilka fina saker du fyndat,har nu fått hem järnsängen den är så fin jag är så glad,ha en bra dag kram ulrika.

    SvaraRadera
  2. Oj vilka fina fynd du har gjort ! Grattis till dej=)
    Ha en bra tisdag !

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har en liten tävling hos mig o lottar en vinnare bland mina följare... Ha en skön dag i solen kramiz Jessica /FIna fynd du gjort :)

    SvaraRadera
  4. Vilken smart idé med silvertallrikar som underlägg! Kommer nog att ta efter! :)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  5. Vackert dukat. Underbara fynd. Av någon anledning dras jag också till dessa brickor. Har hur många som helst. Tack för tipset om dukningen, då kan man använda dom nu lite mera =) KRAM

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla