fredag 21 november 2008

~~* FREDAGSBLANDNING *~~
Först vill jag tacka fär alla underbara kommentarer angående
mitt pepparkakshus...NI ÄR SÅ GULLIGA.....
TACK !
Hade tänkt göra en annan variant oxå...men det har dykt upp lite annat (KULIGA SAKER)...vad det är får bli en hemlis så länge...hihihihihi....så jag hinner inte det som det är just nu.
Kanske till nästa jul...*LER*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Äntligen fredag igen......& IDOL...nu är det ju så spännande så man kan dö.
Alla är ju så bra! Ja utom en då......Johan Palm (tycker jag då)...skulle platsa bättre i småstjärnorna....SORRY !
idag visar jag några olika saker........


Har bundit en ny lingonkrans med inslag av brudslöja....

Ett fat med dammsugare till dagens fika rast kanske.....

Dessa underbara pulsvärmare har jag bytt till mig av
underbara Susanne på UNDER SOLEN.
http://www.undersolen.se/
kika in hos henne hon virkar å syr de mest underbara roliga saker.
Å sen skriver hon så roligt om en massa saker.......kika in vet ja!



ja jag har faktiskt en tumme oxå....men den försvann....hihihihihi


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Den underbaraste helger av alla
önskar jag er mina små
SÖTNOSAR !
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
-----<--<<--@
Nilla





24 kommentarer:

  1. Godmorgon kära Nilla!
    Uppe med tuppen :)
    Härliga pulsvärmare Du visar... värmer säkert gott, om inte annat så var det vackra!

    Hålller med Dig att Johan Palm skulle platsa bland småstjärnorna... jag gillar Anna, vi får väl se hur det går om si så där 14 timmar - tänk så mycket vi kommer att hinna göra idag :)

    Massor av kramisar
    //Siv

    ps/hoppas korten kommer idag

    SvaraRadera
  2. Vad fin Du blev och vad gulligt av Dig att skriva så fint!

    TACK!

    Ha en superbra helg och heja Alice, Robin B och Kevin! :-)

    SvaraRadera
  3. Spännande saker`????Nu blev man ju nyfiken!
    Vilka söta handledsvärmare .....måste genast kika in på hennes sida,
    Idol??!! Ja jag är väl den enda människan i hela världen som inte tittar på det!
    Ha en bra helg!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  4. God Morgon!

    Så charmigt det där pepparkakshuset var!
    Du är verkligen fenomenal på att skapa med virknålen!

    Hur går det med cafet - tyckte det var en så fantastisk idé!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Godmorgon
    Här har du en som kommer ligga platt på soffan och kika på idol ikväll......jag känner mig såååå trött, men det kanske har gått över innan kvällen.
    Så fin kransen blev.

    Kram P

    SvaraRadera
  6. Hejsan

    Kikar in och önskar dig en fin helg. Jag håller med dig Johan borde åka idag.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Vackra saker som vanligt =)

    Snygga pulsvärmare du bytt till dig.
    Spännande med nåt hemligt och roligt.

    Ha en jättebra dag =)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Du lager bare helt underbare vakre saker. Det pepperkakehuset er jo bare helt enormt flott.
    Flotte pulsvarmere du har byttet til deg også.
    Ha en strålende helg.
    Klem fra Kerstin

    SvaraRadera
  9. Hej Gullet!!

    Fick mina vita pulsvärmare på posten i går med!! Tänk va fina vi ska vara du och jag!! och vilken bra smak vi har ha-ha.. =)

    Hon är toppen lilla Susanne!!...så rolig och kulig!!

    Till min 6 åring är det *nemas problemas* att handla julklappar till..han vill typ ha allt!! hi-hi..Värre är det till min 12 åring!! =/ Har du några förslag?? =)

    Vad önskar du dig?? Själv har jag inte en aning..=)Brukar alltid köpa ngt till mig från tomten...=)
    Dock inte att Johan Palm går vidare som du säger..tycker att *han suger* som dagens ungdom säger.. ha-ha..

    Ha en helt underbar helg vännen! Mängder med kramar Malin

    SvaraRadera
  10. God förmiddag.

    Man blir ju sååå nyfiken på vad du skall vi för oss. Du vet väll att di kreativitet smittar, jo det är tack vare dej älskade Nilla som jag äntligen fick rumpan ur vagnen och öppna min lilla butik.

    Ha en riktigt skön helg

    Många kramar Nettan (mamma lycklig)

    PS: Det tävlas på min blogg. DS

    SvaraRadera
  11. Hoppsan
    Jag menar visa försåss.
    tryckfelsnisse har varit framme.

    SvaraRadera
  12. Vilka fina saker du virkar =) Man blir så glad av dem!

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Vackert!

    Lycka till inne hos mig Nilla!

    SvaraRadera
  14. Spännande!
    Du får visa sen.
    Härligt fikafat. Det är den typen av kakor man skulle behöva äta (med ögonen), istället för de där andra :)
    Kransen bleb jättesöt.
    Och pulsvärmarna, me like.....
    Ha en skön helg.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  15. Ha ett fint veckoslut! Älskade pepparkakshuset!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Vi hade just en diskussion om Johan Palm här... mannen hejjar på honom... hur man nu kan göra det!?!?! Tycker att han har varit lite charmig ändå, men han har gjort sitt nu faktiskt! Många småtjejers favvo tyvärr! Nu borde de som verkligen kan sjunga få stanna kvar!

    Ha en trevlig virkkväll!
    Kram Alexandra

    SvaraRadera
  17. Det var för jäkligt igår i Idol. Stackars lilla Anna som är så bra. Vilken fin krans du gjort av lingonris. Jättesöta pulsvärmare, ska kika in på hennes blogg. Ha en fortsatt trevlig helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  18. Vilka vackra saker! Pulsvärmarna var söta, så varmt och skönt med sådana! Jag fnissar och håller med dig fullständigt om Johan Palm. Jag tyckte Lars var bäst men han var för bra för att vinna. Jag är säker på att han kommer lyckas ändå. Hoppas du har en riktig myshelg! Kram, Josefine

    SvaraRadera
  19. Javisst e de spännande i idol nu, men herregud, hur röstade dom igår, nu får de va slut på de här jäkla tramset med Johan, han kan ju inte sjunga men nästa vecka skall dom sjunga gosspel...då du!!! då kan han väl ändå inte gå vidare...nu kommer snart dansbandskampen, de e ju oxå skitkul tycker jag. Som vanligt Nilla, så e dina saker enastående fina.
    kram camilla

    SvaraRadera
  20. Härliga värmare, särskilt om man är lite uggen och frusen av sig... kram

    SvaraRadera
  21. Jag har något till dig.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  22. Oj oj oj vad du är duktig. Helt otroligt. Pepparkakshuset slår allt jag sett. Men hur hinner du med allt?
    Vill bara säga att du har en jättfin sida. Kram kram

    SvaraRadera
  23. Hej
    Vad spännande med en hemlis, det ser jag fram emot att höra mer om. Du gör så mycket fint, jag önskar jag kunde virka, behöver ha en sån där mus som man kan gömma alla dessa skarvsladdar i. Jag avskyr sladdar och just nu har vi två stycken i köket skulle hellre ha dem gömda i en virkad vante eller nått. Tips till dig *blink* blink*
    Kram Anki
    www.flyarna.blogg.se

    SvaraRadera
  24. Å vad nyfiken jag blir :)
    Jättefin krans å söta pulsvärmare.

    Kram Marika

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla