måndag 3 november 2008

~~* LITE NYTT I KÖKET *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Först vill jag tacka alla er som var med på utlottningen.Såg att det var många nya besökare.
ROLIGT !
för er som inte vann så finns det en ny gömma ute på TRADERA.
( M.r Peter ) är aliaset där....hihihihi..LYCKA TILL !!!
Dom kommer även att gå att köpa här....


Nu till nått helt annat.....jag har sytt..observera..JAG har sytt.....hihihihi...jag som bara brukar köpa färdiga gardiner...hihihi...



Fusk hissgardiner blev det........


nyinköpta vita kalanchoer.....hängdes på handdukshängaren



Sydde hjärtan förra året....hängde upp dom på gardinstången.




Det fick bli cafemodell på gardinerna då vi har sååå höga fönster.
Bra insynsskydd....


Tallrikshyllan med bokstäverna MUMS från PANDURO

Min ÄNGLAGRIS från förra året.
Hittade denna på loppis förra året då var den röd och en adventsljusstake.
Har satt änglavingar på den.....såååå söt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu ska jag försöka hinna med att besöka några av er idag.Hinner ju inte alla på samma dag...*LER*
Massa virkbeställningar ligger på lut....ett MÅSTE idag.
Då jag prioriterat mina barn förra veckan....
~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
------<---<<--@
Nilla










24 kommentarer:

  1. Hej Nilla!

    Vad fint du har gjort det i köket med de nya gardinerna och allt härligt pynt!!!!

    Ha´en bra vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  2. Bravo!!

    Gardinerna är jättefina!!
    Och massor av fina saker visar du...
    Hjärtana är väldigt söta där de hänger.
    Tycker du fått till det superfint!

    Ha en bra dag Nilla!
    Kram Willewira

    SvaraRadera
  3. Åå så fina gardiner, söt gris...finurligt ;)

    SvaraRadera
  4. Superfint hos dig!!!!

    Du har en utmaning hois mig om du vill...

    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Vilken fräsch och fin gardin du har gjort! Det blev ju jättebra, du kan ju visst sy!
    Och jag har missat en tävling här hos dej! Attans!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  6. Hejsan
    Så du kan sy gardiner med, så händig du är :-) Gardiner var jättefina.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Du har en utmaning att hämta hos mig! Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Åhh jag gillade gardinerna jättemycket :)

    SvaraRadera
  9. Så mysigt du har det i ditt kök :)
    Gardinerna blev ju jättefina, så duktig du är.
    Söt gris!

    kram!

    SvaraRadera
  10. Vad fint du gjort i ditt kök. Alltid lika spännande att titta in hos dig(gör det varje dag)

    SvaraRadera
  11. Men, vilka fina (fusk)hissgardiner!
    Det blev jättesnyggt!!
    Jag som gillar änglar...hm, en änglagris har jag inte...ännu!

    SvaraRadera
  12. Så himla snyggt det blev i dina köksfönster. Så söta hjärtan du gjort med.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  13. SNYGGT SNYGGT SNYGGT helt enkelt skitsnyggt!!!Var har du hittat tyget?
    Vilken söt gris..
    Kram stina

    SvaraRadera
  14. Så fint og litt julete du har laget det i kjøkkenet! KOslelig med masse fine detaljer!! Kos deg med heklingen! klemmer fra Anita!

    SvaraRadera
  15. Å vad fint du har gjort i köket, och Änglagrisen är ju så söt att man dööör..Undra om mina katter skulle kunna tänka sej att gå runt i såna vingar så här till jul..iallafall till advent.....

    Ser fam emot banden.

    kramelikram

    Annika

    SvaraRadera
  16. Oj va mycket fint!! Du har verkligen legat i..=) Trodde först att min mobil ringde när jag gick in på din sida..då jag har samma låt som din sida på mobilen!! Fiiin!! =)
    Ha en alldeles ljuvlig dag...kramar Malin

    SvaraRadera
  17. något du inte kan göra? ;)

    kram

    SvaraRadera
  18. Snygga gardiner! Vitt och rött är jättefint ihop, tycker jag.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  19. jättefint de blev i ditt kök..fuskhissgardiner...nej nej, de e ingen som har sagt att ´hissgardiner skall vara på ett speciellt sätt;)jättefina..en fråga..
    alla fina bakelser du gör, fyller man dom me nåt, typ vadd eller nåt?? finns de nån beskrivning på bakelser som man kan få tag på!!!!
    har blitt så sugen på att prova virka bakelser och se om jag klarar av de.

    camilla

    SvaraRadera
  20. Där ser Du, Nilla kan sy & fint blev det oxå - gillar ju rött & vitt :)

    Har nu endast 2 paket vardera kvar att slå in till julkalendern, så skönt att faktiskt vara ute i god tid i år.

    Hjärtan har jag oxå tänkt sy oxå skulle jag vilja baka ett sådant skådebröd...

    Ha en mysig kväll!
    Kramis från mig
    //Siv

    SvaraRadera
  21. Så fine gardinene dine ble da!skikkelig koselig :)
    Ble fristet av alle de nydelige kakene i alle slags fine former og farger.
    linker deg jeg :)
    Siw

    SvaraRadera
  22. Hej vännen!
    Så fina gardiner,du kan ju du med.
    Mums bokstäverna var ju mysiga.
    Ha en fortsatt mysig vecka.
    Kramis Tess

    SvaraRadera
  23. Hej goa Nilla!

    Nu är jag tillbaks igen (efter förra tuffa veckan)..allt känns bättre igen, det är skönt.

    Men wow vad du har sytt..jättefint! Det ser ju superproffsigt ut! Jag och symaskinen brukar vara halvt om halvt ovänner, men jag har faktiskt fått lust att ta fram den nu och sy lite. Har ett fönster där jag inte har gardiner alls i (sommartid känns det bara skönt)..men nu vintertid vill jag ha en gardin där.

    Kraaaam
    Mia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla