onsdag 6 maj 2009

~~* PRINCESSTÅRTEMÖSSA *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag blir det ytterligare en mössa.....även denna gång fick Emil posera.


Fin mamma, fin mamma ?....sa han flera gånger




Lite florsocker ska det ju vara på......

Även denna mössa kostar 200kr


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Annars så är det bara bra här...magen växer å jag mår bara bra.
mina graviditerer brukar vara underbara...hihihi..förutom svullna fötter å ömma ben så går det bra....På måndag väntar barnmorskebesök...Ja du kan ju det här skrattade barnmorskan, då det är ju inga konstigheter för dej.
Nä kanske inte men det kommer ju nya direktiv varje år så vi får se vad man ska äta å inte äta denna gång....*LER*
Sen ska jag kika lite på barnsaker....har nästan inget kvar för vi skulle ju INTE ha nån mer men så blev det ju inte....men inga nyinköp här inte...LOPPIS får det bli!!!
En ny spjälsäng....för den gammla är i ett dåligt skick men det finns för 100kr på BLOCKET så det är ju ingen dyr historia det heller....barnvagnar för 500-1000kr om man inte är föööör kräsen alltså men med 5 barn har jag lärt mej vad som används å inte....hihihihi....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
Nilla




18 kommentarer:

  1. Vilken gullig mössa.Gulliga barnen är.Ha en fin dag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Nämen jisses så söt han är i mössan! Du är bara så fiffig!

    Många kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Självklar e han fin alla din barn e sötnosar ,klappa lilla magen från mej Kramisar /Stina

    SvaraRadera
  4. Hej Nilla!

    Och grattis till tillökningen!!!!!

    Så söta mössor du gjort...och nu så kan du ju passa på att virkamassor åt den lilla....

    HA´det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  5. Han är så fin i den nya mössan!
    Var rädd om magen!

    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  6. Hej min vän!
    Kul att du kikar in till mig!
    Tack för dina fina ord! Värmer! =)
    Om din mormor,har en stor apa,kan jag ju köpa den ...*skratt*
    Hoppas att du får en bra dag!
    Varma kramar Erika

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Nu var det ett tag sedan jag tittade in.
    Så otroligt mycket fint du har hunnit med att fixa. Jag fattar bara inte hur du hinner :)
    Du måste ha en hemlig superförmåga, hihihihi.
    Ett stort grattis till det nya livet som växer i magen. Så underbart!!!!!
    Ha det bäst!

    Kram Mari

    SvaraRadera
  8. Hej..o Grattis till tillökningen...mysigt med dom små liven...Va söt han va i mössan dom va verkligen jättefina...Kram Sussie

    SvaraRadera
  9. Nämen åhhh nu ser jag att du ska öka ut dina små kakor hi hi GRATTIS... Gu du måste ju få alla på stan att vända sig om och kika på dina läckerheter(kakmössor)
    Stoooor kram Lida

    SvaraRadera
  10. Så söt din lilla prinsesspojk är och hade jag småbarn så skulle mina barn inte få ha några andra mössor än de du gör, de är så underbara att jag inte finner ord.
    Ha det så bra vännen och vi hörs snart igen.
    Kramar till dig/Ingela.

    SvaraRadera
  11. Det här var ju en helt underbar blogg. Vilka fina saker. Jag lágger dej som min favorit.
    Nu kliar det i fingrarna,

    SvaraRadera
  12. Låter riktigt mysigt med graviditet....eller inte. =) Jag älsakade att vara gravid, njöt av den tiden. Men nu är det verkligen färdigt för min del. Förstår vad barnmorskan menar...du har ju gjort det förr. Varma kramar
    // Helen

    SvaraRadera
  13. Såå utrolig fine luer du hekler, likte spesielt godt denhvite med jordbær!! Kos deg med den voksende magen! klemmer!

    SvaraRadera
  14. Hej..Tur att vi har en xtra dator så jag kan gå in o titta på bloggar o skriva lite.
    Ja du har alltid så fina saker att visa.Grattis tll att magen växer..Jag skulle gärna vilja haft mer barn men naturen har inte viljat det samma tyvärr..Men jag har ju Ida o hon är mitt allt..Kram

    SvaraRadera
  15. Men guuu så sött...vad kostar en mössa inkl frakt?

    Ser att du använder dig utav Bloglovin´
    Vi alla vet väl hur svårt det är att få prenumeranter. Ska vi prenumerera på varann?. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vad säger du ??

    Hälsningar

    Sosso

    SvaraRadera
  16. Den blev jätegullig. Ja nya barnsaker är inte billigt. Tur att det finns blocket och loppisar.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  17. Hej
    men hur söt är han inte din son??
    Är han oxå till salu hi hi
    ha en trevlig helg vännen
    Kram Sari

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla