tisdag 8 juni 2010

~~* BARNKALAS  X 2 *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ja livet ångar på värre än X2000 här just nu känns det som...men så är det väl hos det flesta skulle jag tro.
Men jag klagar inte..jag NJUTER !!!


Elin har fyllt 7 år & haft tjejkalas


på menyn stod PANNKAKOR, SYLT & GRÄDDE


Dukat med papptallrikar & muggar från Karin Jakobsson, duk med cupcakes från PANDURO


mjölken skulle vara i glasflaskor, saften i vattenflaskorna


visar bara en bild på Elin från kalaset med hänsyn till de andra barnen


Godis i påsar från TILDA/Panduro i min skattkista


dagen efter barnkalaset var det dags för dubbelkalas för Elin & Emil (Emil fyllde 4 igår)
så flaggan har hängt uppe i flera dagar nu...hihihiiii


på "vuxenkalaset" skulle det vara smörgåstårta med "möe räkor"...hihihiii
till kaffet kladdkakor.Här blåser Elin sin tårta.....


....här är det Emils tur....


Emil väcktes kl 6 på morgonen med egenvald tårta & paket


Elin, Dea, Emil


Emil & Edwin fick likadana kläder....tvillingvarning på dom !!!


kalaset avslutades med rykande färsk KLADDKAKA med machmallows eller hur det nu stavas...hihihiii...& hemmagjord glass...MUMS !!!

14 kommentarer:

  1. Heeeeeeeeeeeeeeej! Vilka mysiga kalas!
    Önskar jag var barn och bodde granne med er...
    Super duper mysigt ju!

    ♥ ha det bäst ♥

    SvaraRadera
  2. UNDERBART!!!:)
    Tittar in för att se detta/dessa, härliga KALAS!:)Ögongodis, och det "vattnas" i munnen
    efter sötsaker...:):)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  3. Hipp hurra,,vilket fint kalas du gjort..I lördags hade jag 6års kalas men min dukning blev inte lika fin,,hade ju 13 ungar ;)
    Temat här va Hello Kitty,,Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. men vilket trevligt kalas och så fin dukning,det måste tyckt vart jättekul
    kram

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag läste nog lite snabbt om Elins kalas, för jag läste att Emil fyllt 7 och haft tjejkalas?! "Wow den killen börjar i tid" tänkte jag haha

    Finfina kalas ni haft, man önskar att man bodde lite närmre och blev bjuden på den där kladdkakan, den såg VÄLDIGT god ut!

    Ha det gott,
    Kram

    Susanne

    SvaraRadera
  6. Vad skoj med massa kalas-jättefina bilder bjuder du på.Barn är ju bara så himla goa att fota.Ha det gott kram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Vilka fina kalas ni haft. Förstår att du njuter av livet nu.
    Kul att du vill tävla hos mig.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt kalas och festlig dukning!! Såna häftiga virkade grejer du gör,gillade särskilt dom roliga barnmössorna..Återkommer ev. m beställning till nån av de minsta barnbarnen. TUR att inte pannkakorna var av den virkade sorten !!!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  9. Så gulligt och fint dukat. Mumsiga saker verkar det varit med :)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Oj så mycket kalasande ni har haft! Och Grattis i efterskott till födelsdagsbrnen.

    Och pannkakor var längesen jag åt... Nu blev jag sugen på det!

    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  11. Oj,oj,o här har det kalasats! Så mycket smarrigt jag ser!!

    Gratta de små så mycket ifrån mig!!

    Ha en fin kväll!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  12. Jag vill också ha pannkaka på mitt kalas...... riktigt mysigt tjejkalas. Kan tänka att kalastjejen var nöjd. Fint dekorerat.

    SvaraRadera
  13. Hallå Nilla.
    Men vad barnkalas du har:)
    Helt underbart är det att ha kalas för sina barn.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  14. Härliga kalas med mycket smarriga bilder!

    GRATTIS i efterskott till födelsedagsbarnen.

    Trevlig helg!

    Kram Renate

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla