tisdag 15 juni 2010

~~* HÅRKRANSAR *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej på er goa läsare....hoppas er sommar har startat bra.Det har iallafall min gjort.Vi bygger altan & byter rum här hemma.Så här är det ganska rörigt, men det blir väl bra tillslut får vi tro.......




Virkar gör jag ju oxå.......KRANSAR på löpande band....
denna gjorde jag till min Elin förra året....


ganska pillrigt men så roliga att göra......


här är en annan variant som jag gjorde i julas till en kund



~~* ♥ *~~


snart stundar ju midsommar så en i midsommarfärger ska oxå hinnas göras hoppas jag.
Är så gla att min älskade make inte är ett dugg sportintresserad i dessa dagar..... ;-)
så det blir mycke gjort när han är hemma..... *LER*
Bilder på verandan kommer inom kort.Till helgen ska det sättas tak, sen ska det målas...det blir mitt jobb.För att inte tala om pyntandet....
ME LIKE !!!!

LEV NJUT & VA GLA......lalalalalalaaaaaaa

8 kommentarer:

  1. hej.. tacik för mdin fina kommentar.. Tveia inte på operationen,jag har gått ner 84kg,bästa jag gjort i mitt liv och gör knappt ont ens eftereåt.. kram cissi

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara kransar.Bara så söta.Vad spännande att få kanske se eran altan.Önskar dej en fin dag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Härliga kransar...jag hoppas att du fått mitt mail,ang Klänningen..Tyvärr fanns bara kvar i små storlekar,,jag var där i går också och tittade..Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Oj, här har det hänt grejer på sistone, det ena kalaset efter det andra :)

    Ser framemot att få se bilder på altanen

    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Blir så nyfiken... Det verkar ha hänt mycket sedan vi var hos er sist. Måste försöka få in en visit när vi är hemma i sommar!

    puss och grankott!
    /J

    SvaraRadera
  6. Åh, den kransen kommer jag ihåg från förra året! Så himla fin. Det är den nya varainten också.
    Kul med lite omstökning hemma förstår jag. Hoppas att allt går bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Längesen jag kikade in. Hektiskt dessa tider. Som vanligt har du virkat mycket fint. Kransarna är jättefina men vilket jobb.
    Kul sen att se altanen. Gillar kryss.

    Gör lite reklam för dej idag..hihi. Gillar ju dina bakverk.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  8. Så söta kransar och dem håller ju länge :)
    Kraam

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla