måndag 8 oktober 2007

Händelserik dag....

Idag har det blivit lite av varje.....lackade sovrumsgolvet.Tänkte först att det skulle få vara vitt men sen beslöt VI att det skulle få en gammaldags grå färg...lite lättare å hålla rent...hihi.I morron ska träväggen få en omgång till.Var på posten och hämtade ut ett paket från Englamaria.Innehållet får ni se imorron...


Ny lackat golv...fått ett gott rus idag...*Ler*



En chokladbakelse blev klar idag oxå.Fatet har jag köpt på Tradera.

Dessa gosaker hittade jag i godisaffären.Tycket de va sååååå söta, goa är de oxå...hihi..
VARSÅGOD & TA EN ELLER TVÅ ELLER FLER.

Tusen tack för alla goa kommentarer!
Trevlig kväll & Go natt




4 kommentarer:

  1. Oh va fint! Gissa om jag älskar dem??? hi-hi...Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ja,man kan bli sötsugen efter ett rus...fniss...eller hur;-)
    Kram/Birgitta

    SvaraRadera
  3. Åååh så fin chokladbakelse!
    Den skulle jag vilja sätta tänderna i!!! Hi,hi
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  4. Va fint golvet ser ut att bli!! Tack för karamellerna, godis på en tisdag minsann! Kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla