onsdag 3 oktober 2007

Ny soffdyna

Åååå vilken fin dag det var igår.Jag å barnen var ute hela dagen å städade.Det blev höst städning i lekstugan.Å på baksidan vid groventren där låg en hel brädgård med gammalt byggmaterial.Så den högen flyttade vi oxå på, får bli en brasa till helgen.När jag körde iväg den kom jag å tänka på "Lönnegårds Anna", här skulle hon kunna få hur mycke brädor som helst å göra sina fina skyltar.





Hittade denna fina vaxduk på JYSK

Satte fast den på kökssoffan...så här blev det.Mycke praktiskt när man har små barn som gärna kladdar lite när de äter.Blev över en bit så jag fick en ny löpare till bordet oxå...hihi

Lika fint väder idag......får ta på barnen å ge mig ut till skogen, ska hämta mossa till mina nygjorda nätstrutar.De får ni se bild på imorron.
Vi ses!
Solstrålar till er alla!!



6 kommentarer:

  1. Vilken ära att bli länkad!! =) Jätte söt vaxduk! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Tack för titten, tiara kakform har jag men tvålkoppen har inte dykt upp inu, min beställning har försvunnit säger leverantören...!!!
    jag hoppas de dyker upp snart.
    Det var ett fint mönster på vaxduken

    Varma hälsningar
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Hej vad kul! SJÄLVKLART skall ni ta efter idén om det finns något lämpligt utrymme hos er. Den har blivit ofantligt poppis här hemma. Lillan vill tillbringa all vaken tid i den och skulle vi föra det på tal skulle hon antagligen också vilja sova där...

    Hit måste jag komma fler gånger! Skall med spänning följa vad ni gör med ungnen.

    Sov gott!

    SvaraRadera
  4. Va härligt med så många barn, förstår att det är full fart!! Soffan blev ju jättefin och praktisk!

    SvaraRadera
  5. Så fiffigt!!
    Kul med texten på soffan också, det ser jättefint ut...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  6. Så smart tänkt...det är ju så praktiskt när man har barn som kladdar...så nu gör det ju inget..bara att torka av..bra.
    Kram "M"

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla