söndag 25 november 2007

Borde kanske införa trängselskatt på köpcentret snart...

Ojojoj.....pust...svett...å TÅRAR var det på köpcentrat idag.
Min lillkille skulle fotograferas...men ville absolut inte..hum.Vi försökte få han att skratta eller åtminstone le lite i 3 kvart men utan nån större framgång.Mamma fick sitta med på bordet å till slut blev det 2 acceptabla kort....
Får förklarar för han när han blir större varför han ser lite surmulen ut på kortet...hihi.
Nåja jag fick inhandlat lite iallafall.Hittade i den sista butiken jag var i denna fina ljusslinga.

Det var REA på den....halva priset...skulle ha kostat 298 :- men jag fick den för 149 :-,
på Plantagen.
KRAM PÅ ER SÅ SES VI I MORRON!
;-)

4 kommentarer:

  1. Ja du...barn gör som dom själva vill!!!

    Så fin slinga du hittade! Jag hittade också en slinga i helgen på rea...ska visa den senare!

    Ha en go vecka! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin ljusslinga du hittade där!!

    Det är inte lätt att le och vara gla´ på order....

    Kramis Ulrika

    SvaraRadera
  3. Vi har oxå nyligen fotograferat barnen....och de ser trumpna ut! Inte ett leende så långt ögat når.... men så fort fotografen slutade fota var det bus och skratt. Suck...

    kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det underbart med barns starka vilja..speciellt när det inte är ens egna..*thi,hi*
    En underbar slinga hittade du ju..;)
    Och så ska du veta att du är såå välkommen förbi...ta med dig lite virkade bakelser och vi kan njuta nyttigt..:)
    Masskram till dig...från mig och ha en "Happy" vecka!
    Goa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla