onsdag 21 november 2007

IKEA FÅR VÄNTA.......men bara några dar

Igår var det ju tänkt att åka till IKEA men den resan får vänta tills på lördag.
Jag hittade ett färdigt målat vitrinskåp som jag letat efter läääänge.jag hade ett sånt en gång men det lämnade jag kvar i mitt förra liv....det ångrar jag idag....så jag köpte ett nytt på BLOCKET....500kr...inte så farligt eller?
Fann det ute på tjörn å då är det ju inte så långt kvar till IKEA.Två flugor i en smäll....hihi

Här är skåpet där det bor nu.när det flyttat till mig så ska den få andra handtag å kanske en målning till...hihi.(bilden är lånad av tidigare ägare).
ni ska få se det när det har kommit hem till mig.
Lite besviken är jag för att det inte blev IKEA men det får ju gå att vänta några dagar extra.
*LER*

Knåpade ihop en liten strut.Har fortfarande inte fått inhandlat garn till mitt överkast....åååå det kliar i mina fingrar när jag inte virkar ;-)


Må gott med tv-bönderna !

KRAMIZAR till er alla

7 kommentarer:

  1. HAHA...Jag har sett det där i en blogg!
    Kommer inte ihåg vilken,men känner igen ditt fynd, det gör jag.
    Vad kul med din dotter...är nästan lite stolt själv över att man "känner mamman" till den duktiga tjejen;-)
    Kramar/Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej vännen...vet du att IKEA far ingenstans och du kommer säkert att hitta ännu mera prylar som du bara ...måsta ha, bara för att sköts upp *thi,hi*
    Vet du att det är precis sånt vitt skåp som jag tänker sälja, fast när jag ser det på bild hos dig så...ja det är ju, fint!
    Jag har bara haft mitt så länge och har lust att förnya mig...man kanske skulle ställa det i garaget...då kan jag ju, alltid hämta in det igen!!
    Jättefint blev det hos dig, i varje fall!!
    Kram på dig i massor och du ska veta att jag fullkomligt älskar din virkade strut...så söt!!
    Goa

    SvaraRadera
  3. Så flitig du är med virknålen!!!

    Skåpet ser fint ut! kan det bli bättre?? Ikea och fint fynd på samma dag!?! Kram!

    SvaraRadera
  4. Skåpet är sååå fint...vilket fynd!

    Kram
    Dorthe

    SvaraRadera
  5. Hej,Skåpet är kanon liknande variant skall jag måla om till mitt syrum för att lägga garner o tyger i .Spray färgen har jag köpt på Eko-hallen i Borås 35kr,men en annan sort köpte jag på bauhaus i Bäckebol 65kr.vet inte vilken som var bäst,sprayar småsaker,nu en liten spegel med utsirat mönster runt om som vart jobbig att måla om,och dottern funderar på att spraya sin svarta järnsäng.Har sett på tv att inredarna sprayat hej vilt ,därifrån tipset./kram Lisbeth

    SvaraRadera
  6. Ikea kan ju vänta medans du fyndar på blocket....fin liten strut åxå...kram

    SvaraRadera
  7. Men du är ju helt otrolig människa!!! Hur hinner du? Är du världens snabbaste virkerska hi-hi...? Sååå fin...Gör du efter mönster eller hittar på? kramis Malin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla